Gå til innhold

fullmåne i dag elller i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å hva er sjangsen for å føde i uke 38?:P

utolmodig å lei!:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen, 28. :-) Er i uke 38 jeg også, og har pleid å føde ca da... 3. gangs nå... Har vert noe rart (murring) nederst i ryggen hele natt til i dag... Veldig presss nedover, og masse kynnere i dag... Magen er stram nesten hele tiden... Og med en gang jeg er borti den....

Men jeg har pleid å strate med vannavgang, så dette er litt nye "symtomer" for meg... Vet liksom ikke helt når jeg skal si at jeg tror noe er på gang.. Men regner med det skal være smerter.. Og det er det ikke.. Bare mye ubehag...

Jeg er klar nå.. Får bare se om lillemann er klar snart ;-)

Du da?

Noen antydning hos deg?

Skrevet

nei,tror ikke det..desverre:-)

har en del nedpress samt stikking nedentil (fortsatt ikke blitt klok på hva det kommer av) litt mens murring..å kynnere..hehe

men dette har jeg hatt i mange uker nå, i større og mindre grad..så vet liksom ikke om det har noen betydning!

føler at med min "flakks" kommer hun vel ikke før etter å ha blitt satt igang på 2-3 forsøk ;-)

så..er vel bare å vente å håpe på det beste:p

Skrevet

Ja, det er ikke så greit når man har begynt tidlig å håpe og vente... Jeg er nok mer forventningsfull denne gangen enn med de to andre.. Da gikk jeg liksom bare i permisjon, og fødte like etter.. Fikk ikke tid til å vente så mye...

Men med to "tidlige" fødsler, øker dessverre håpet for 3. gang... Men jeg er nå her enda... Og har samme plager som i går kveld, men litt roligere i kveld føler jeg...

Legen sa hodet var festet seg nå, og han var kommet godt ned i bekkenet siden fredag.. Så kan nok være det jeg har kjent på disse dagene/nettene...

Vi får bare krysse fingrene for at det skjer noe spennende snart ;-)

Skrevet

Vil det si natt til i morgen eller natt til Fredag?

Skrevet

juni-august-venter mai gull:) : i natt, natt til torsdag:-))

nei,jeg var så dum jeg begynte ventingen for flere uker siden, har liksom lurt meg selv til å tro jeg skal få tidelig..men så har jeg hatt veldig lite å gjøre på å da, ble sykmeldt en mnd før permisjon:/

så uviten som jeg er synes jeg det igrunn høres fint ut å få litt før tia,så lenge alt er/ går som det skal..men er jo noe med denne vente tiden å da. siste psykiske innstillingen på at nå blir jeg snart mamma <3

ja ikke umulig det er "nedkravlingen" du har kjent! lurer på om det samme foregår hær..føler av å til jeg sitter på et elller annet, må reise meg opp å vente litt så "trykke" gir seg:p hohoh

Skrevet

Skjedde ingenting her i natt;(..men så har jeg ikke termin før 16 Mai heller..men jeg venter og å håper han kommer før.

sikker pga jeg var på sykehuset sist Torsdag med rier som aldri utviklet seg,kynnere ja:)

Men jeg er så klar til å få han ut:)

Skrevet

nei,ikke hær heller!..har heller ikke termin før 13 mai, men det var jo lov å håpe? ;-) tror neste fullmåne skal være 14 mai, så vi prøver på nytt til da;-)

ååå, kjedelig! regner med du var super klar da, jeg tror jeg hadde bli kjeeempe skuffa! :) selv om jeg vet, at de kommer når de er klar ;-)

Skrevet

Ja eg la meg me litt fødemodus då hehe:)

Jaja siden jeg går med mild svangerskapsforgiftning og kontroll 3 ganger i uken så hadde det vore veldig greit å fått det gjort:)

Men ser ut til vi må vente til den 13 Mai.:)

Skrevet

åyåy håper det ordner seg for deg, at det værtfall ikke blir verre! (nå vet jeg ikke helt hvordan s.forgiftning fungerer :P )

lykke til værtfall:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...