Gå til innhold

Jeg har så VONDT


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal snart, har så vondt i magen, det kommer som kramper, og er ikke hele tiden, men jevnt over hele dagen.

Har hatt det slik i nesten to uker, snakket med lege på torsdag, men var ikke der på sjekk da.

Det "startet" med diare, og har det ennå, klarer heller ikke å spise normalt da jeg nå er mer overfølsom på melkprodukter (og kanskje noe mer også), og kvier meg for å spise når jeg vet hvor vondt jeg får, men når jeg ikke spiser så er det jo likevel vondt.

Jeg er nå helt tom for energi, og vet ikke hva jeg skal gjøre :-(.

Samboeren min kommer hjem i morgen, så har egentlig lyst til å fikse opp litt hjemme her til da, men klarer det rett og slett ikke.

Smertestillende hjelper ikke.

Så hva gjør jeg? Tips trengs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...