Gå til innhold

selger clearblue fertilitetsmonitor! inntresert??

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger helt ny, uåpnet monitor, i forseilet, innpakkning. var vist gravid da denne kom i hus. har også 2 pk med testpinner som hører til. (40stk) ny pris er 1907 for alt, selger det videre for 1500, jeg betaler frakt:) gi en lyd om du er inntresert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clearblue Fertilitetsmonitor er den mest avanserte metoden ved hjemmebruk for å maksimere dine muligheter for å bli gravid. Clearblue Fertilitetsmonitor har vist seg å øke sjansene for befruktning med 89 % under de to første syklusene av bruk. Til Clearblue Fertilitetsmonitor trenger du også testpinner, og til sammen måler disse hormonforandringer som styrer fertiliteten. Monitoren registrerer din individuelle menstruasjonssyklus for å lage et fullstendig bilde av de mest fruktbare dagene dine. For mer info se www.clearblue.no

Skrevet

Har monitoren selv, og kan virkelganbefales den,, Prøvd den nå for første pp og det er bare såå enkelt å vite ang EL,,

Anbefales !!

Skrevet

Hadde jeg bare visst om jeg er gravid eller ikke! Har ikm neste uke, og om det ikke klaffer denne mnd skal jeg kjøpe meg en. Så om du ikke har solgt den neste uke og tanta dukker opp vil jeg gjerne kjøpe den! Lilledrøm er jo en stor reklamatør!

Skrevet

he he,, Regner med at min også er tilsalgs snart :)) Thi hi

Skrevet

*dytter*

Skrevet

Siden man kan få tilsvarende fra Ebay til rundt 900-1000 inkl porto, høres det ut som god fortjeneste om man skulle ha lyst til å lage butikk ;)

Vi traff jo egget på første forsøk med monitoren, så har bare godord å si om den :)

Skrevet

Kjøper den for 1100 kr. Om jeg kan få betale i juni:) Da skattepengene kommer =)

Skrevet

kjøper den for 1200 og betaler neste lønning??? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...