Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 ...du fant ut at moren din har tatt en skikkelig ansiktsløftning på en av sine lengre ferier uten å si det til deg, eller noen andre for den saks skyld. Virkelig full pakke...slik at hun var pleiepasient en god stund i etterkant. Planen var heller ikke å si noe til noen, men det ble oppdaget. Hvordan ville du reagert?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Hun er voksen, så det er opp til henne. Hadde sagt at jeg respekterer hennes valg, men hun var fin som hun var før. Håper hun synes det var verdt pengene:-)
Gjest Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Hehe, da hadde jeg blitt overraska. Hun bruker aldri tid eller penger på seg selv eller utseende, alt går til unga. Gratulert henne med å slutte å være martyr og gleda meg til å se hvor flott hun kan være tenker jeg:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Jeg ville blitt lattermild og hadde nok trodd hun hadde fått en mental forstyrrelse eller noe i den dur.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Jeg hadde blitt glad. Ikke for å være slem, men min mor kunne virkelig trengt en Ekstrem Oppussing
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 "Planen var heller ikke å si noe til noen, men det ble oppdaget." Og der ble hele scenariet fullstendig latterlig. Hvordan skulle det liksom ikke bli oppdaget? "Nei, jeg ble så solbrent på ferien min at trynet mitt strakk seg opp mot ørene."
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 Hvorfor er det så fullstendig latterlig?? Hun var som sagt på en lang ferie over flere mnd. Klart, huden var glattere, men det er ikke slik jeg legger stort merke til. La mest merke til at øynene var noe røde (som rød øyenskygge), var derfor jeg spurte. Min mor gjorde altså dette for en mnd siden, mens jeg så henne igjen nå for noen dager siden. Hun er i grunn heller ikke typen til det, så blir jo litt overrasket når hun gjør noe såpass drastisk. Samtidig synes jeg det er bra at hun gjør det hun selv ønsker og støtter henne absolutt i avgjørelsen.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå