Zeke Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Å kan ikke vente til han skal komme om 9 uker (de to andre kom på termin datoen så regner med at han også han kommer da) de er så lite å søt men samtidig er jeg livvvvvredd , tenk hvis han feiler noe eller noe annet Blir bare mer å mer nervøs som datoen nærmer seg, flere som har det slik?
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Gikk igjennom tøyet fra forrige gang her om dagen jeg også, sprøtt at de har vært så små! 10 uker igjen her da! Gleder meg til å bruke de små søte klærne, og krysser fingrene for at jeg ikke slipper ham i gulvet! Gikk jo bra sist
bondeknøl Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Det er så utrolig koselig det Har selv litt i underkant av 8 uker igjen, og har vaska og lagt alt i skuffen.. Er koselig å drive med sånn mot slutten! Er ikke så veldig nervøs, men kanskje litt spent, samtidig som jeg gleder meg utrolig mye :)
Zeke Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2010 Kan ikke vaske tøyet enda, har snekker her om dagen som har rivd 2 etasje,skal være ferdig før lille gutt kommer om ca 9 uker. Kan ikke vente til det er klart slik at jeg kan vaske det å brette det å legge det på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå