Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 magesmerter i en uke nå. løs avføring med mye slim og blod..!!! aner ikke hvorfor ,men lei av å ikke vite og å ha vondt.! sorry syteinnlegg,men måtte bare få det ut.! er så lei,å begynner å bli ganske bekymret............. men takk for deg som gadd å lese =) =)!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Du har ikke vurdert å ringe lege? Løs avføring med slim og blod høres ikke helt normalt ut.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Har du ringt legen? Kanskje du har noe som må behandles? Tarminfeksjon eller noe? Du har min sympati forresten. Vondt i magen er ikke noe moro..-.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 var hos legen i forgje uke,men fremdeles ikke fått noe svar på prøver.. hadde vært greit å fått noe svar. men får prøve å ringe legekontoret igjen imorgen.. takk for sympatien=) ikke noe godt nei, føler ikke jeg kan gå ut av huset hvis jeg akutt må på do:P!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Dette skjønner jeg veldig godt at du er lei av.Slik har jeg det selv også i perioder,og jeg er også veldig lei av at ingen finner ut hva jeg feiler i magen. Det kan høres ut som tarmsykdom,synes jeg.Be om å få komme til en undersøkelse på sykehuset,du kan ikke ha det sånn. Det skal jeg prøve å få gjort,jeg orker heller ikke mere magevondter lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå