Gå til innhold

Hva spiser du til kveldsmat ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med mine tre knekkebrød som vanlig. Jeg har matdysleksi, jeg trenger tips !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for mye, hold deg til dine knekkebrød du :)

Skrevet

1-2 knekkebrød- Antall varierer med typen.. Men nå er jeg på slanker´n da..:)

Skrevet

Spiser aldri kveldsmat jeg. Middagen inntas mellom kl 17 og 18 og da har jeg ikke behov for mer mat

Skrevet

spiser ikke kveldsmat, da vi spiser middag innmari seint.

Men her er noen ynglingser jeg har:

 

Cottage cheese med eple eller annen frukt

Knekkebrød med avokado

Knekkebrød med frokostsalat og avokado

Knekkebrød med nugatti

Brødskive med smør og brunost og et glass melk

Knekkebrød med egg, gjerne bløtkokt

Skrevet

I kveld ble det en lakrisstang gitt. Spiser ikke kveldsmat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...