minnimoi Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg sitter her med mine tre knekkebrød som vanlig. Jeg har matdysleksi, jeg trenger tips !!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Alt for mye, hold deg til dine knekkebrød du
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 1-2 knekkebrød- Antall varierer med typen.. Men nå er jeg på slanker´n da..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Spiser aldri kveldsmat jeg. Middagen inntas mellom kl 17 og 18 og da har jeg ikke behov for mer mat
Rampongi Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 spiser ikke kveldsmat, da vi spiser middag innmari seint. Men her er noen ynglingser jeg har: Cottage cheese med eple eller annen frukt Knekkebrød med avokado Knekkebrød med frokostsalat og avokado Knekkebrød med nugatti Brødskive med smør og brunost og et glass melk Knekkebrød med egg, gjerne bløtkokt
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 I kveld ble det en lakrisstang gitt. Spiser ikke kveldsmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå