Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg er utdannet hudpleier men sluttet og jobbe i salong for noen mnd siden. Jeg begynner på skolen igjen til sommeren og derfor lurte jeg på om jeg skulle drive med litt voksing og hudpleie ved siden av. Så mitt spm til dere er. Jeg bor veldig sentralt i byen og har en ganske stor lelighet. Tenkte og gjøre om det ene rommet til et lite hudpleie rom hvor jeg bla skal ha voksing, massasje osv. Skal ikke være så dyrt heller, da voksing i salonger er ekstremt dyrt. Så mitt spm er, hadde dere dratt hjem til noen på den måte og fått hudpleie, voksing osv?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Har voksesmerter..Men hudpleie kan jeg ingenting om..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Ja men jeg ville forventet litt rimeligere priser siden du ikke har utgifter til lokale og kanskje tar det svart?? Hvor er du utdannet da? Jeg bor rett ved grunerløkka og hadde gjerne kommet selv om det var i et privat hjem. Hvordan skal du gjøre det kjent da? Gjennom venninner osv? Ellers må du opprette en profil her som folk kan nå deg på.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Hei. Ja prisene kommer til og være MYE mer rimligere enn i salong. Kommer nok ikke til og gjøre det svart men jeg har lov til og tjene en viss sum i året uten og skatte av det i begynnelsen. Jeg er utdannet ved Hudpleie Akademiet i Oslo. Det jeg tenkte å gjøre er og sende tilbud osv på mail og gjennom venniner. Dette blir nok ikke klart før i aug men så hyggelig og høre at noen er inntreserte:-) Kommer nok til og opprette en e-post nå snart hvor folk kan nå meg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Du kan gjerne sette inn et innlegg her når du har gjort det klart. Jeg kommer gjerne jeg. Skulle vokset en del i sommer da men men..