Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg er utdannet hudpleier men sluttet og jobbe i salong for noen mnd siden. Jeg begynner på skolen igjen til sommeren og derfor lurte jeg på om jeg skulle drive med litt voksing og hudpleie ved siden av. Så mitt spm til dere er. Jeg bor veldig sentralt i byen og har en ganske stor lelighet. Tenkte og gjøre om det ene rommet til et lite hudpleie rom hvor jeg bla skal ha voksing, massasje osv. Skal ikke være så dyrt heller, da voksing i salonger er ekstremt dyrt. Så mitt spm er, hadde dere dratt hjem til noen på den måte og fått hudpleie, voksing osv?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Har voksesmerter..Men hudpleie kan jeg ingenting om..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Ja men jeg ville forventet litt rimeligere priser siden du ikke har utgifter til lokale og kanskje tar det svart?? Hvor er du utdannet da? Jeg bor rett ved grunerløkka og hadde gjerne kommet selv om det var i et privat hjem. Hvordan skal du gjøre det kjent da? Gjennom venninner osv? Ellers må du opprette en profil her som folk kan nå deg på.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Hei. Ja prisene kommer til og være MYE mer rimligere enn i salong. Kommer nok ikke til og gjøre det svart men jeg har lov til og tjene en viss sum i året uten og skatte av det i begynnelsen. Jeg er utdannet ved Hudpleie Akademiet i Oslo. Det jeg tenkte å gjøre er og sende tilbud osv på mail og gjennom venniner. Dette blir nok ikke klart før i aug men så hyggelig og høre at noen er inntreserte:-) Kommer nok til og opprette en e-post nå snart hvor folk kan nå meg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Du kan gjerne sette inn et innlegg her når du har gjort det klart. Jeg kommer gjerne jeg. Skulle vokset en del i sommer da men men..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Det skal jeg gjøre. Kommer nok til og opprette en mail i løpet av kvelden, så hvis du kan sende meg mail adressen din på den så har jeg den lagret der. For da kan jeg sende deg prislist osv når det er klart:)
Gjest Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Jeg hadde vært skeptisk til å dra hjem til noen helt ukjente. Jeg har dratt til en massør som bruker ett rom i egen leilighet noen ganger, men det er fordi jeg kjenner flere som allerede hadde vært hos henne og visste at det var seriøst og bra.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #10 Skrevet 27. april 2010 Da kan alle som ønsker sende en mail til [email protected] så mailer jeg over prisliste når det er klart:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #11 Skrevet 27. april 2010 Pokerface: Ja det skjønner jeg, men jeg må jo starte et sted:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå