tottelott Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Skjønner hva det gjelder, men hvor mye får man evt igjen hvis man setter opp kr. 25000 i selvangivelsen? Er det 28%?
Anne-B. Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Du kan ikke sette opp foreldrefradrag uten å ha barn enten i barnehage eller sfo (eller annen type registrert barnepass).
Anne-B. Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Og det beløpet som settes opp, er forøvrig det som er blitt rapportert inn til skattemyndighetene fra enten skole eller barnehage. Det får du brev om fra dem, som du kan ta vare på til selvangivelsen kommer, for å sjekke at det er oppført riktig beløp.
neekap Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 husk at du også kan føre opp reiseutgifter om du må kjøre omvei til barnehage fra hjem til jobb ved levering/henting. Kr. 1.50 pr km (pr dag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå