Gå til innhold

Vaske babyklær og voksenklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mora mi ga meg ordre om at babyklær og voksenklær må vaskes hver for seg. Jeg våget ikke å protestere, og sa kanskje Mm. Nå satte jeg nettopp på en vaskemaskin med litt av hvert i :-)

Ikke så greit når noen gir en ordre og de ikke kan bli motsagt der og da.

Kjenner meg litt som en forbryter nå.

Er jeg en løgner og forbryter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok også en forbryter på det området... Man skal egentlig vaske babyklær for seg selv med nautrale vaskepulver..

Her vasker jeg mine og babyens klær sammen og bruker vanlig vaskemiddel og tøymykner.

Skrevet

Eh, ingen av delene?

Forstår ihvertfall ikke hvorfor du skulle være en løgner, med mindre det du skrev nå nettopp bare var tull.

Skrevet

Eh, ingen av delene?

Forstår ihvertfall ikke hvorfor du skulle være en løgner, med mindre det du skrev nå nettopp bare var tull.

Skrevet

Jeg vasker babyklærne sammen med våre klær. Ser ingen grunn til å dele det opp... Klærne blir jo rene når de vaskes??? Hehe :)

Skrevet

Det har jeg også lurt på... Horfor skal man ikke vaske babyklær sammen med de andre klærne??

Det er jo bare å bruke uparfymert vaskepulver?!

Skrevet

Mora di har vært for lenge på dib...Det er vel ingen normale mennesker som tror at babyen tar skade av å bruke klær som har ligget i nærheten av voksentøy vel?

Skrevet

Mora mi bruker ikke internett. Men hun mener at alt som er babyens skal være for seg, tåteflasker skal f.eks. ikke i samme tørkestativ som de voksnes oppvask. Dette klarer jeg forresten heller ikke å leve helt opp til.

Skrevet

Vaskemaskinen surrer og går nok, om jeg ikke skal lage ekstra arbeid for meg selv, men å vaske barneklær og voksenklær for seg.

Vasker alt med neutral vaskepulver og skyllemiddel uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...