Gå til innhold

Britax multitech

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette sete?

Vi vurdere å kjøpe det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er et av de beste setene, og scorer høyt i tester.

Skrevet

Vi har dette og er superfornøyd. Kjøpte det da snuppa var 10 mnd :)

Enkelt å feste når du har gjort det en gang, barnet sitter helt fast, hodet henger IKKE å "vingler" hvis barnet sover i sete, pga gode støtter på sidene som du kan regulere. Enkelt å heve selene når barnet vokser, bare trykker bak på setet og løfter opp ryggen (vanskelig å forklare, hehe)

Men som sagt, vi og flere venner er strålende fornøyd :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med setet!

Har også flere venner som har det og er fornøyde.

Skrevet

Jeg er en av de som ikke liker Multitech. Eneste stolen jeg har vært direkte misfornøyd med! Null beinplass for barnet, forferdelig kort støtteben (må lene setet veldig langt bak, så den som sitter foran har ikke plass, selv i stoooore biler), selene gnagde barnet på lårene, og det lar seg ikke installere i biler med lange selefester.

Manglende beinplass gjør at folk snur dette setet tidlig, og selv om det gir god sikkerhet for barnet bakovervendt er det et elendig sete når det er vendt framover. Det er også alt for tungt til å bruke som beltestol etter at barnet har vokst fra 5-punktsselen.

Vi har Britax Hi-way (går også til 25 kg bakovervendt) og er kjempefornøyd med det. God plass til barnet og bena (3-åringen kan sitte der lenge enda), samt mye rimeligere enn Multitech.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...