Gå til innhold

Hvem håper dere vinner Farmen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simon!

Fordi han er den som ærligst og den som jobber mest!

Håper ikke SIlje eller Leif Birger vinner!! Det er vel de som har gjort minst.

Skrevet

eg og håpa Simon vinn!

Skrevet

Da må jeg vel si enten simon eller hu dama som har vært mye på kjøkkenet...

Liker ikke den lille familien og heller ikke hu som er storbonde nå..

Gjest Tale30
Skrevet

Det er bare en verdig vinner der når Tone Gudrun gikk ut, og det er Simon.

Skrevet

Simon, han er vel den mest verdige vinneren der inne, han og Lillian.. Hadde vært supert om han eller Lillian vant.. :)

Håper virkelig ikke Trioen vinner, de har kun spilt skittent og kranglet der inne, handler ikke om taktikk engang..

Skrevet

Simon -) simon, fordi at han er ærlig, og jobber som en hest der inne. eller lillian.

Håper for all del at ingen i ''trioen'' vinner. hæler ingen av dem. ''prinsessa'' som de kaller henne, har forsovit ikke gjort en shit, siden hun kom, bortsett fra og snakke skit med ''slikkepotten''.

Skrevet

Simon. Den mest normale der inn. Dessuten er det han som jobber der inne.

Skrevet

Simon, Simon, Simon ! Ingen andre enn han er verdige den seieren. Bare så synd at livet ikke alltid er så rettfedig som det burde være.

Vinner Silje spyr jeg. Ærlig talt, værre kvinnemenneske skal man faen i meg lete lenge etter.

Skrevet

Simon!

Jeg vil heller ikke at noen i trioen skal vinne! Blir på en måte at den som oppfører seg dårligst vinner en premie!

Hilsen tilhenger av kardemommeloven ;)

Skrevet

Hvem i huleste er Birgitte??

Skrevet

Tause Birgitte hun tenker på da eller? :P Nei, uansett.. Vet ikke helt om jeg synes noen av de fortjener å vinne egentlig.. Men det må vel i så fall bli mellom Lillian eller Simon da for min del. Ihvertfall ikke de ifra Finnmark. De skjemmer jo ut hele fylket med det opplegget deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...