Gå til innhold

utblåsning!! hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal jeg gjøre??

er alene med en gutt på 1,5 år.

han er blitt så vill av seg i det siste, sutrer sååå mye, og kan nesten ikke være ute, for han hører ikke etter i det hele tatt.

jeg blir så utslitt!

prøver å være rolig og snakke til han og få han til å leke og være rolig, men det funker ikke!

hva skal jeg gjøre??

seriøst dette går ikke lenger, jeg tenker oftere og oftere at jeg gir han over til faren fast snart. gjør jo selvsagt ikke det da, men tanken kommer når jeg blir så sliten.

er dette en periode alle må gjennom eller er det noe jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil dele erfaringer? :P

Skrevet

Har ikke noe annet å si enn at du kan trøste deg med at du ikke er alene..

Bare at min er 2,5 år.. og har holdt på sånn siden rett etter han fylte 2.

Jeg som hater oppmerksomhet vil nesten ikke ta han med meg ut lenger, ikke på butikken engang, i frykt for at han skal ta løs :P

Hvor i alle dager ble det av min superskjønne gutt som alltid har vært så rolig og snill???

(han er såklart superskjønn og snill ennå, men de ville periodene tar litt overhånd til tider) ;))

Skrevet

Du kan ikke forvente at et barn på 1.5 skal "høre etter." :) Bit tenna sammen, vær konsekvent, gi ham masse kjærlighet og tenk at dette går over etter hvert. Ikke gi opp. De aller fleste har en slik periode med barna sine. Og pass på å ta deg et glass vin når du har mulighet til barnevakt. Det kan gjøre underverker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...