Ugl@ Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 allerede nå merker jeg en vanvittig forskjell på huden og jeg har nesten ingen kviser igjen!!! Merkene etter kvisene synes jo som små røde flekker enda, men kun noen få som er igjen som var litt dypere. Da har jeg gått på diverse medikamenter foreskrevet av legen og hadde som siste håp tenkt å begynne med Roaccutan behandling til høsten. Fikk plager med kviser i svangerskapet med nr 2 og har bortsett fra korte perioder med bedring vært plaget i 5år nå. Og da ikke med et par kviser i slengen, men mange bittesmå særlig i kinna. Følt meg naken uten sminke og har brukt enorme summer på huspleier og mange kostbare produkt. Hadde ingen forhåpning om at Proactiv kunne funke heller, men tenkte det var verdt et forsøk etter en venninne hadde så god erfaring med det. Får se på sikt nå hvor effektivt det er i lengden, men dette er virkelig lovende. Ikke følt meg så babymyk i ansiktet på mange år!!
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 jøss så utrolig deilig da! Er det den man kan kjøpe via tvshop? Som bla Jessica Simpson reklamerer for? Jeg har sliter mest med sorte prikker jeg da......skulle jo tro det forsvant med alderen men neida - ikke her i gården!
Rampongi Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Jøsses, så kjekt. og jeg som trodde de derre reklamene bare var tøys. Good for you!
Ugl@ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2010 Ja, jeg var veldig skeptisk og hadde svært lav forventning til det siden jeg har prøvd så mye som andre har lovprist uten videre god effekt. Men får se om det funker langsiktig, og ikke bare forbigående....men så langt veldig lovende. Det skal funke mot sorte prikker også, mine er redusert allerede. Så får det bare ta et 5 minutt hver morra og kveld, helt ok i grunn. Har uansett rensa og styra morra og kveld for å prøve å holde det i sjakk, men uansett hva jeg har gjort så har jeg til enhver tid had mellom 15-25 kviser og det dobbelte av røde flekker etter kviser til enhver tid i 5år...er drittlei mildt sagt av å måtte bruke mineralsminke uansett hva jeg skal.
RødRev Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Interessant... Det eneste som jeg synes virker litt dumt med det er at det er veldig dyrt.. Eller er produktene veldig drøy i bruk??
Ugl@ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2010 Bruker ikke mye i gangen, så det er drøyt. Slett ikke dyrt i forhold til mye annet på markedet. Og de sier man får igjen pengene om man ikke er fornøyd...så da følte jeg det var lite å tape. Betalte 600kr inkl porto, da har jeg 2mnd forbruk også.
RødRev Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 okeeeei.. lurer på om jeg skal prøve jeg. Kan man bruke det mens man forsøker å bli gravid?
Ugl@ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2010 Jeg tror ikke det er så lurt, lurer faktisk på om salisylsyre faktisk skal unngås av gravide og prøvere...hør med legen i hvertfall.
Nå da? Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Jeg har også brukt disse produktene i perioder. Synes de er supre og anbefaler de videre!! Jeg var ikke så veldig plaga med huden, men synes den ble så ren og god bare etter kort tids bruk! Merket stor forandring!! Løp og kjøp!!
Ugl@ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2010 Jeg var ikke så plaga før, kunne få ei kansje to kviser rett før mensen, var ikke plaga i tenåra utover kansje en kvise eller to av og til. Så fikk sjokk under svangerskapet da jeg venta nr 2, plutselig fikk jeg store utbrudd i kinna og tinningene særlig, og på tross av at jeg brukte lite sminke, vaska meg morgen og kveld. Mannen min er sjokkert over forandringen de siste dagene, han er minst like glad som meg, siden han har måtte leve med min suttring over hudproblemene også..hehe.. Men faktisk, det å ha plager med acne er virkelig noe som påvirker deg like mye psykisk som at det er fysisk ubehagelig i tillegg. Man føler seg jo ikke så vel og er livredd for kraftige utbrudd. Om sommerene har jeg vært bedre, så jeg giftet meg på sensommeren i fjor, da hadde jeg heldigvis ikke utbrudd og kunne føle meg vel, men det er noe herk at man kun skal føle seg vel i 2-3mnd i året... Så hvis dette vedvarer så kommer meg til å virkelig lovprise produktet og anbefale det videre, pluss ha i det i bakhodet hvis guttungen begynner å få utbrudd siden han snart er tenåring og i starten på puberteten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå