Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hplder på med den nå Bra bok,men skulle ønske den var litt mere skummel Lurer veldig på hvem denne snømannen er da Tror litt at det er denne Katrine (som er politi)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Jeg har lest den! Er stor fan av Harry Hole serien. Du må lese Panserhjerte etterpå, den er enda bedre! Synes jeg da!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Snømannen og Panserhjerte er de beste bøkene til Nesbø synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Takker for tips! Skal kose meg vidre med boka i kveld HI
Babyluren Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Jeg har lest alt av Nesbø, men er ikke enig i at snømannen og panserhjerte er de beste. Uansett, skal du lese noe virkelig skummelt og bra (!!!) så kast deg over "Hypnotisøren" som er i salg nå. Skrevet av to forfattere under pseudonymet Lars Kepler. Mannen og jeg sloss om denne boken da vi idiotisk nok begynte å lese den samtidig da vi fikk et lese-eksemplar.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Hypnotisøren har jeg og liggende. Er den bra altså? Nettopp lest ferdig panserhjerte, så lurer på om mannen ikke tar den først da begge er tomme for krimlitteratur Noen fler som har bøker å anbefale? Alt av interesse egentlig :-) Bokormen :-)
Kengurine Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Camilla Lackberg - svensk krimforfatter. Veldig bra synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Helt grei bok, men ikke den beste av Nesbø. Likte Rødstrupe og Marekors mye bedre og vil si at Frelseren og Snømannen er de jeg har likt dårligst.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Jeg har lest den.. Leser nå Panserhjerte. Jeg vet hvem snømannen er selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå