iok med sønn <3 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Ja, jeg snakker om lillegutt i magen. Spiser jeg sjokolade eller is med sjokoladebiter e.l. blir det MYE liv i magen. Veldig gøy! Selv om jeg ikke bør spise d... Jeg har bare DET suget på sjokolade for tia, så det er jammen meg ikke lett! Har prøvd å kjøpt litt sunn frukt nå da. Melon, banan, smoothie mix, jordbær ++. Godt å sunt Men en sjokolade vil nok sikkert snike seg inn uansett
HELomvending Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Kanskje du har en liten ADHD bebis i magen?? (= hehe. NEIDA, baaare tuller. Krabaten min er likedan selv. Jeg har et vanvittig behov for sjokolade for tiden, og jeg klarer heller ikke stå i mot. Og når jeg kjenner hvordan han blir etterpå må jeg jo smile, men får en smule dårlig samvittighet også.. Moderate mengder har nok lite å si, så prøver å posjonere det litt. (= Horfor får vi dette sjokolade suget mon tro??? (= Hvorfor ikke no kjempe sunt!!?
iok med sønn <3 Skrevet 27. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2010 Ja, d kan du si! Hadde vært bedre om vi fikk suge på noe skikkelig sunt Jeg hadde ikke behov for noe sjokolade i hele 3-4 mnd, men nå tar det litt av her Men ikke i store mengder da.. prøver å styre meg ADHD bebis ja D hadde vært noe for mamma hehe... Blir spennende å se hvordan personlighet de får altså Gleder meg
HELomvending Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Tror ikke LITT sjokolade er NOE farlig, og allerede nå favoriserer bebin smaker har jeg hørt. Så de liker det vel da. (= Er det førstemann eller?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 venter du gutt kanskje? Har hørt at om man blir sugen på søtt og usunt, blir det gutt.. om det er frukt og sunt får man jente.. ikke vet jeg
HELomvending Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Jaada, vi venter begge gutter. (= Så det er det som er synderen? hmmm. hehe. Pytt,pytt. (=
Hegeveronica Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 hehe kan ikke si om det er gutt som gjør at man blir søtt og usunt fordi jeg har vært sugen på sjokolade å lakris i alle svangerskapene mine og dette er min fjerde datter
iok med sønn <3 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2010 Ja, det er gutt Skulle ha grønne eple de tre første ukene. SURT SURT SURT! Elsker surt gotteri, men har alltid likt sjokolade som nå, så det er liksom ikke mer enn normalt da... men har kanskje et mer jevt sug etter noe søtt kanskje? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå