Gå til innhold

Av litt sjokolade blir han vil å gal ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg snakker om lillegutt i magen. Spiser jeg sjokolade eller is med sjokoladebiter e.l. blir det MYE liv i magen. Veldig gøy! Selv om jeg ikke bør spise d... Jeg har bare DET suget på sjokolade for tia, så det er jammen meg ikke lett! Har prøvd å kjøpt litt sunn frukt nå da. Melon, banan, smoothie mix, jordbær ++. Godt å sunt :) Men en sjokolade vil nok sikkert snike seg inn uansett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har en liten ADHD bebis i magen?? (= hehe. NEIDA, baaare tuller. Krabaten min er likedan selv. Jeg har et vanvittig behov for sjokolade for tiden, og jeg klarer heller ikke stå i mot. Og når jeg kjenner hvordan han blir etterpå må jeg jo smile, men får en smule dårlig samvittighet også.. Moderate mengder har nok lite å si, så prøver å posjonere det litt. (= Horfor får vi dette sjokolade suget mon tro??? (= Hvorfor ikke no kjempe sunt!!?

Skrevet

Ja, d kan du si! Hadde vært bedre om vi fikk suge på noe skikkelig sunt ;) Jeg hadde ikke behov for noe sjokolade i hele 3-4 mnd, men nå tar det litt av her :P Men ikke i store mengder da.. prøver å styre meg :P

ADHD bebis ja ;) D hadde vært noe for mamma ;) hehe... Blir spennende å se hvordan personlighet de får altså :) Gleder meg :)

Skrevet

Tror ikke LITT sjokolade er NOE farlig, og allerede nå favoriserer bebin smaker har jeg hørt. Så de liker det vel da. (= Er det førstemann eller?

Skrevet

venter du gutt kanskje? :) Har hørt at om man blir sugen på søtt og usunt, blir det gutt.. om det er frukt og sunt får man jente.. ikke vet jeg :)

Skrevet

Jaada, vi venter begge gutter. (= Så det er det som er synderen? hmmm. hehe. Pytt,pytt. (=

Skrevet

hehe kan ikke si om det er gutt som gjør at man blir søtt og usunt fordi jeg har vært sugen på sjokolade å lakris i alle svangerskapene mine og dette er min fjerde datter :P

Skrevet

Ja, det er gutt :) Skulle ha grønne eple de tre første ukene. SURT SURT SURT! ;)

Elsker surt gotteri, men har alltid likt sjokolade som nå, så det er liksom ikke mer enn normalt da... men har kanskje et mer jevt sug etter noe søtt kanskje? ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...