Gå til innhold

Kan slimproppen begynne å gå allerede i uke 24?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg hatt masse blankt slim (beklager detaljer...) og dette er helt likt som da slimproppen gikk med forrige mann - bare bittelitt mindre. Den gang skjedde jo det i uke 37 men nå er jeg i uke 24 med andremann. Er dette normalt eller bør jeg sjekke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt på dette selv. Fikk relativt mye slim før i dag og fikk hjertet litt i halsen (er i uke 27).

Eller kan det være rester av sæd?

Skrevet

jeg også kan ha masse blankt slim en periode, men tror ikke det er noe å beskymre seg for. Når slimproppen går, så kommer det blod også. Kan jo spørre legen om det, men tviler på at det er noe farlig :)

Skrevet

Hva er egentlig denne slimproppen? Leser flere innlegg om det, men jeg har aldri hørt om det før. Merka aldri noen slimpropp før forrige fødsel i alle fall. Er dette noe man bør følge med på?

Skrevet

Jeg hadde det også sånn forrige dagen, men det var gult og ganske sammenhengende (beklager detaljer), minnet meg om forrige svangerskap, da gikk den 11 timer før fødsel i uke 39.. Har hørt at den kan være blank, gul, grønn eller blodig og den MÅ ikke se ut som en "propp" for at det skal være den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...