Gå til innhold

Litt blødning . . 3 dager på overtid . .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget nettopp når jeg var på toalettet litt blod på papiret , blandet med utflod . Jeg har sterke kynnere nå også , men syns ikke de er noe verre enn hva jeg har hatt de siste dagene . . Er jeg overhysterisk hvis jeg ringer sykehuset og spør eller bør jeg vente å se om det evt kommer mer blod ? Er førstegangsfødende så er jo litt usikker . .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring føden du:-) som de sier, bedre med en tlf for masse, enn en for lite! jeg synes ikke du er hysterisk, blødninger i svangerskapert betyr jo at det foregår noe! :) jeg hadde ikke nølt med å ringe! spennende også vettu;-)

lykke til:)

Skrevet

Hei!!

Høres ut som om det er slimproppen som er gått ;o)

Jeg hadde det slik med førstefødte... Lykke til :o)

Skrevet

Jeg ringte føden og spurte , men hun bare sa det var ingenting å bekymre seg for så lenge det var bare litt blod sammen med utflod , men hvis det gikk over til frisk blod måtte jeg ringe igjen , Men foreløpig var det kun det tidligere , så får vel vente tålmodig på neste tegn :-)

Men takk for svar jenter , dere er helt knall :-)

Skrevet

Jeg har opplevd det samme i dag. Kom hjem etter en liten gåtur og oppdaget litt brunt blod. Det kom bare litt, men det er ingen tvil; det er tegningsblødning. Jeg er 12 dager på overtid og 3.gangs fødende...Skal settes igang i morgen, men nå klarer kroppen kanskje å starte det selv:-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...