Ccathrine Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Lurer litt på hva dere tror og tenker om dette? Jeg er nå 3 dager på overtid og har først overtidskontroll 6mai. Men så har sambo problemmer med nyrene og det har vært en drøss med urin prøver og blod prøver. Å nå har sykehuset kommet fram til at de vil ha vevsprøver av nyren og da må han leggest inn i 2 døgn. De ringte idag og ville egentli legge han inn med en gang, men pga av at vi venter barn har de sakt ja til at det kan vente fram til etter fødsel, hvis blodprøvene i morgen ikke er forandrett, er de forandrett blir han umiddelbart lakt inn, blir han dårligere blir han lakt inn. Å jeg vet at han kommer ikke til å si noe hvis han blir dårligere så lenge jeg ikke har født, fordi han vet hvor redd jeg er for å gå igjenom fødselen alene. Hva tror dere jenter, skal jeg bare gå å vente eller bør jeg spørre jordmor om det er muligheter for at de kan sette meg igang? Jeg har jo alt passert termin.
2010 Mammaen Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Dette var ikke noe hyggelig situasjon! Det er jo mulig å spørre - det er ikke verre enn å få nei. Jeg er i mot å tukle med naturen, men dette høres jo såpass alvorlig ut at et lite dytt når du er over termin bør kanskje være mulig? Det er min mening i alle fall. Men jeg aner jo ikke hvordan sykehuset du hører til ser på det... Lykke til med fødsel og mann! Hold oss opdatert om hvordan det går med dere da : )
Prinsesse Kuul Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Du kan alltids snakke med jordmor. Ellers synes jeg disse sidene ofte bagatelliserer igangsettelse. Igangsettelse uten medisinsk grunnlag oeker sjansene for komplikasjoner.
Ccathrine Skrevet 27. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2010 Det beste er jo at det starter av seg selv. Å jeg er egentli redd for å bli satt igang, men jeg vil heller det enn å risikere at han ikke er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå