Gjest Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg var på kontroll hos jordmor i dag og hun anbefalte at jeg skulle begynne med modningsakupunktur. Er 34+4 uker og hodet er nesten festet. Er det noen som har en bra akupunktør at anbefalle i Oslo?
Ungmammamia Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Jeg gikk til en akupunktør tidlig i svangerskapet pga hodepine og ryggsmerter samt null energi what so ever. Det var helt fantastisk! Alle rundt meg merket tydelig energiforandingen i meg med en gang, og hodepinen ble borte etter noen behandlinger:) Svigermoren min har gått til henne i mange mange år og hjulpet henne med en skulderskade, migrene og energi. Hun har en del gravide som hun hjelper bla med melkeproduksjon og modning osv.. (hun fortalt meg at hun hadde en dame som ikek hadde fått noe melk i puppene etter at sønnen hadde kommet, så hadde hun en behandlig og under behandlingen begynte melken å renne! Morsomt Jeg skal selv tilbake til henne på mandag for å starte modningakupunktur. Hun holder til på Toshov. Heter Arn-bjørg. Jeg husker ikke hva hun heter til etternavn, men kan finne ut av det etter jeg har vært hos henne hvis du vil? Hun er fysioterapaut og soneterapaut også.. Så hun tar litt på deg og finner punker som hun skal jobbe med så setter noen nåler.
Gjest Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Det hadde vært fint:) Vet du om hun holder til på Torshov Naturmedisinske senter?
Ungmammamia Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Nope. Sandakerklinikken. Sandakerveien 76. Jeg har telefonnummeret hennes hvis du vil ringe eller sende melding? 99405266 Kos deg!
trylltryll Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Hei, jeg har gått i Markveien på grûnerløkka. Markveien helhetslig senter tror jeg det heter. Vet ikke om det virker, men ok pris og fine folk. Lykke til i letingen
mc78 Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 Hei! Familie-klinikken på Majorstua vil jeg anbefale! Hun som driver stedet er både jordmor og akkupunktør. Noe som gjør at hun kan svare på alt annet som dreier seg om graviditet og fødsel også! Veldig søt og dyktig! Etter modningsakp. før forje fødsel er jeg ikke i tvil om at jeg skal gjøre det denne gangen også! Fødte til termin og alt gikk veldig smidig og raskt! (hva som skyldes akkupunktur og hva som kom av seg selv er ikke godt å si, men jeg tar uansett ingen sjanser )
jd1234 Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 Hvor mye koste det? Er det noe som er dekket eller må mann betale for det? Og evt hvor mange behandlinger trenger mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå