♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Etter en gåtur og litt sex på kvelden våknet jeg i natt med sterke kynnere som jeg kjente godt i lysken og som menmurringer i ryggen. kom i 2,5 time med nøyaktig 10 min mellomrom.... så sovnet jeg og borte ble dem... hva var det? Kynnere, maserier eller ekte rier? Hva er liksom forskjellen? Er en stund siden siste fødsel og da var jeg liksom ikke i tvil og det ga seg heller ikke Har nesten ikke hatten kynner i hele dag da
Gjest Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Grensen er nok litt flytende, kynnere kan fint være litt vonde uten at det er farlig og maserier har jeg aldri hatt selv (som jeg vet om..) men for at det skal være ekte rier må de stadig øke i intensitet og hvertfall ikke kunnes sovnes fra:)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2010 Takk farlig er de nok ikke, har 13 dager til termin så tar alt som er vondt imot med stor glede! haha...
Gjest Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 hehe, Minner meg om en annens beskrivelse(husker ikke hvem): hvis du tenker "bli vondere, bli vondere" er det kynnere (eller maserier), og hvis du tenker "stooooop" så er det rier;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå