Gå til innhold

Hevn !?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte mennesker har irritert meg så sinnsykt i flere måneder nå. Bare glem å prate ut for det er ikke aktuelt. Kjenner jeg faktisk har lyst å kaldkvele de. Skulle så gjerne utført en godt merkbar hevn,eller pøbelstrek hva som helst, bare noe som kan gjøre så jeg får litt utløp for frustrasjon uten å bli ferska. Hadde vært såå morro!!! Noen med gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske hvenlysten av meg, men hvis jeg skal komme opp med no elurt må du forklare situasjonen og hvordan disse personene er.

Skrevet

Skal finnes pistoler med gode lyddempere, har jeg hørt.

Skrevet

Er altfor mye å forklare egentlig, men i grove trekk så lyver de om det meste og tror de er verdensmestere i alt. Pluss en god dose paranoia og konspirasjonsteorier som er helt ville.

HI

Skrevet

Bestill et lass med jord eller grus som tømmes i innkjørselen deres. Da får de også bekreftet paranoiaen sin og legemiddelindustrien gnir seg i hendene.

Skrevet

Dette hørtes morro ut!

Er det noe jeg liker så er det å hevne seg på den type folk. Er det noe spesielt de har gjort som du kan konstruere en hevn mot? Et eksempel ville vært fint, så skal jeg hjelpe deg HI!

Forslag uten noe videre: Inviter dem på en god middag som du har forberedt lenge og lag den til perfeksjon. Snakk hele tiden om alt det fantastiske du har oppnådd og ikke la dem komme til orde. Gi dem kritikk på en uskyldig og lattermild måte.

Hvor gamle er de? Har de barn? Gift?

Skrevet

Ja, for hevn er modent..

Skrevet

Hevn er deilig! :)

Send inn mange bestillinger på reklame på alt mulig rart. Tenker de blir ekstra paranoide og rare dersom det dumper addresert reklame/annonser for bind, håravfallkremer, inkontinens, barneblad, intriørblad, hemoridekremer osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...