Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Dette huset var jo ganske fint da, og jeg har råd til det. Men hvordan er beliggenheten, har hørt så mye negativt om Furuset, noen innspill? http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22070595&sid=xz13F5C1AEEC762658
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Det er mye utlendinger, så hvis du synes det er negativt bør du bo et annet sted:) Ellers er det en helt grei plass å bo- kort vei til det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå