★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 vi har fått time til ordinær ul på haukeland 7 juni og gleder oss kjempe masse...saken er at det gjør storebror her også og vi har snakket mye om hva som skjer på en sånn undersøkelse pluss det å vite om det blir lillebror eller lillesøster han får..og at han skal få ta del i den dagen.. men i brevet står det at barn ikke får være med inntil videre pga svineinfluensaen.... han kommer til å bli såå skuffet...snart 12 år gammel og gleder seg utrolig mye over denne babyen som alle har ventet så lenge på... så da tenker vi at da tar vi en privat ul hvor han får være med som lovet...er det lang ventetid på volvat eks...noen med andre erfaringre fra andre steder hvor dere hadde e fin opplevelse?
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 åå, så kjekt at du har fått brevet =) hmm, pga svineinfluensa? er ikke den litt gammel? i mitt brev stod det at det ikke var egnet for barn, men flere jeg satt på venterom med hadde med seg barn langt under 12 år.. Når han er så gammel regner jeg han heller ikke som barn, han kan vel bli regnet som ungdom i visse tilfeller.. Det jeg ville gjort var å ringt til haukeland og forhørt meg.. mange som ringer inn og hører på forhånd om det er greit, og flere får lov.. Noen ganger vil man at barnet venter på utsiden i tilfelle noe er galt og at de ikke skal stå midt i sjokket, men det er forskjellig fra sted til sted.. jeg hadde kanskje først ringt for å høre om muligheten før jeg hadde letet etter privat ul.. Lykke til =)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2010 ja det var jammen på tide!!! jo jeg tror jeg ringre å sjekker med de i morgen...jeg også syns den hørtes gammel ut ang svineinfluensaen...og han er jo ikke ett lite barn som kommer til å hyle og gnåle og forstyrre heller hehehe:) uff nei noe sjokk greier vil vi ikke oppleve xxxx.. dette skal gå bra:)
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 stor sannsynlighet for at alt går bra heldigvis, men vet flere sykehus tar forhåndsregler.. Nei, nettopp derfor mener jeg at det er mer riktig at han får være med i forhold til noen på fem år kanskje.. han er mer bevisst over situasjonen og har gjerne noen tanker selv.. han kan få en kjempefin opplevelse.. Lykke til =)
Frk Marge Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Ang Haukeland vet jeg ikke ang barn. Fikk samme brev som deg minus det med svineinfluensaen.... Men slik jeg forstod det så var restriksjonene mot å ha med barn pga av at barna ikke skulle få traumatiske reaksjoner om ting ikke var bra med babyen... er forskjell på å bli fortalt hjemme i rolige omgivelser at babyen er syk og eventuellt døde enn å få sjokket sammen med mamma og pappa på UL-kontrollen... Ang Volvat er det DYRT!!! men verd pengene syntes jeg Var ikke til en tidlig UL i uke 9 for å få bekreftet at alt var sånn det skulle være, og du får valuta for pengene. Ventetiden er ganske kort, 1-2 uker om du er heldig, og servisen er det ikke noe å si på Ring Haukeland og forhør deg du
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2010 da har jeg snakket med kk og hun syns også denne svineinfluensaen var litt utgått på dato..skjønte ikke hvorfor jeg hadde fått det skrivet:) men det fikk være opp til oss siden det KAN være triste beskjeder også så vi avtalte at storebror kna få komme inn når gjennom gangen av organer var overstått...xxxxxx ALT for at ingenting er gale!!xxxxx håper ukene går fort nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå