Gå til innhold

Veldig gammelt utstyr. en liten ADVARSEL! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ligget våken store deler av natten og gledet meg mye til dagens ultralyd. Jeg bestilte en på den private sykehuset pga lang ventetid på sykehuset. (fikk ikke time før i uke 21, og jeg er i uke 16 nå.) Dette kostet over 700 kr, men jeg syntes det var verdt det, så samboern fikk se og oppleve babyen sin også( han har nemlig ikke mulighet når den ordinære er :(

MEN... til tross for stive priser, så har de det dårligste og eldste ultralydapparatet jeg har sett. Det var en knøttliten skjerm, kanskje 15¤15 cm bare.. man så ingen ting omtrent...mye skrurring, og dårlige bilder..ingen bilder til å ha med hjem heller. vi har aldrig vært mer skuffa.. dette var ikke verdt det allikevel! :( håper andre har bedre erfaring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei så kjedelig.. det hørtes helt grusomt ut.. så mye penger og så lite igjen, det er da man føler seg lurt.. jeg har god erfaring med privat, men min time var ikke like dyr og jeg fikk en god del bilder.. Utstyret var topp og jm var vidunderlig.. hadde fått stedet anbefalt av ei venninne som hadde vært der et halvår før.. synd at det er så stort marked at man kan klare seg med så stive priser og så dårlig utstyr..

Skrevet

Det var ikke noe morro..sambo ble nok mer skuffet..han får jo ikke se knøttet sitt annet enn på bilde...kanskje vi tar en 3D nærmere tiden ;-) dette var i Drammen på gynokologklinikken :(

hvor var det du tok doble?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...