Gå til innhold

Hva har dere på i vogna nå?


rima

Anbefalte innlegg

Har dere fortsatt voksiposen? Her har det vært snøstorm i dag, så voksien er fortsatt i bruk. Ull og ull inni enda.

På verandaen har jeg bare fleecepledd nedi vogna og dyne til å ha over, men han sover bare der dersom det er varmt i været. Litt usikker på når jeg skal droppe voksien i "trillevogna". Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer litt på det samme. Har vært et par milde dager innimellom her på østlandet. Som idag bla. Men så kommer det plutselig noen kalde dager. Det jeg har gjort til nå er å ha voksien i vogna, men åpne glidelåsen omtrent helt opp dersom det er varmt. Lurte på å evt legge vekk posen snart og heller ha et godt pledd å ta over han.

 

Bekledning er stømpebukse + bukse. Og body + genser + jakke. Sitter mye oppe og tar alltid armene ut så da må jeg ha ytterjakke utenpå selv om jeg har voskipose. Om det har vært veldig mildt har jeg bare hatt en ullbody under jakka. Også en tynn hettelue i ull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelige tider..

Vi har posen enda, det er kaldt å sitte i ro i skyggen tenker jeg så den holder vi fast på en stund enda :)

Av klær har hun på seg ullstrømpebukse og ullsokker, ullbody, fleecejakke (vindtett) og lue :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne tiden er vanskelig, ser det ann hver dag. Og det skifter ofte i løpet av dagen også.

 

Så det er alt fra body og tynn jakk til ull, ulldress og tepper og dyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en slik 7am vognpose (som ikke er blant de varmeste, men varm nok om vinteren med lammeskinn og ullklær/teppe på). Så den bruker vi enda... Men har ryddet bort alle klær i ull nå.. (bergen)

 

Som regel er det: body+strømpebukse+fleecedress+vognposen.

 

Evt: body+strømpebukse+bukse+hettejakke+vindtett jakke..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...