Gå til innhold

Kor e alle sammen hen?


rima

Anbefalte innlegg

Hvor er dere julimammaer? Det er blitt veldig stille her i juliklubben, synes dere ikke? Er vi alle blitt supermammaer som får til alt? Eller er det bare sånn at vi er blitt mer travel? Nå står vår og sommer og banker på døra, mye som skal gjøres ute og ikke minst nytes ute. Dataen er vel ikke førstepri da lenger. Jepp, jeg vet. Men hadde jo vært hyggelig om noen slang innom her innimellom.

 

Klem fra julimamma i nord ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja er blitt stille her inne.Har selv ikke brukt å skrevet så mye,men d skal jeg bynne med,er også fra nord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det va et nytt nick! Artig med fleire nordlenninga her. Te nu har det bare vært mæ her - hvertfall av oss som har vært her "te stadighet" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff føler meg litt skyldig her ja...

Det som er "problemet" er vel at nå er snuppa ALLE steder- stående og gående etter alt som kan skubbes. Jeg har rett og slett ikke sjans å sette meg ned med laptopen på dagtid lenger :( Men et lite spark bak, skal skjerpe meg litt :) Takk RIma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme selv, men jeg har hatt mye å gjøre i det siste så har ikke vært aktiv selv.

 

Men er som regel innom på kvelden å leser, ikke alltid tid til å svare!

 

Nei vi må ta oss litt i nakkeskinnet. hehe

 

Må bare si at jeg har hatt utrolig mye glede av dere alle sammen!!

 

Nytt nick, korselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har plutselig blitt mye mer å gjøre. Har begynt å jobbe igjen, å nå er våren her, å da er det mye å gjøre ute:)

Men titter innom selv om jeg ikke altid har tid til å skrive..

 

Tenk at vi har skrevet med hverandre siden vi var gravide, å nå er barna våre snart blitt 1 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Vi skulle nå har vært to uker i syden og kost oss, men det ble ikke noe av gitt, pga et visst vulkan utbrudd... Men sånn er det :-)

Så vi hadde fine 2 uker i Oslo hos familie, og da ble det dårlig med DiBing :-D

 

Men nå satser vi på at iallefall jeg og Adrian er tilbake for fullt.

Og vi håper på videre hjelp og tips fra alle andre damene og barna her i Juli klubben :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...