Lille spira vokser :-) Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg blir rett og slett ikke trøtt jeg, kan kjerne sitte oppe til både 3 og noen ganger kl 6 om morran, så sovner jeg, sover et par timer så er jeg lys våken igjen.. Har veldig urolige bein så dette er jo med på at jeg ikke får sove, men hadde jeg bare blitt trøtt nok så hadde jeg jo sovna til slutt. Noen flere? Noen tips?
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 off ja, vet hvordan du har det. Sliter veldigt med søvn selv. Kan ligge i flere timer å vri meg før jeg sovner, men jeg kan i grunn ikke stå opp i gjenn heller, siden jeg begynner på jobb kl 7 om mårran.. Sover heldigvis godt når jeg først sovner da:) Har dessverre ingen tips:o/
26/5-10 Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 hei! Jeg hadde også problemer med å sovne. Hadde helt sykt urolige føtter, masse kribling i leggene.. Jeg begynnte å ta tillskudd av magnesium, det hjalp litt, men ble ikke helt kvitt denne kriblingen. så hørte jeg et "kjerringråd" som går ut på å knyte en ulltråd rundt hver legg. høres helt merkelig ut, men det virker faktisk! Om det er en placebo effekt kan jo tenkes, men så lenge det virker tar jeg ikke av denne tråden Det må visst være ren ull, ikke noen ullblanding.. Absolutt verdt et forsøk!
stripete sjiraff Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Ikke bare med å sovne, men med å fortsette å sove selv om jeg har sovnet. Våkner maange ganger i løpet av natta. Problemet er at jeg er trøtt, men får ikke sove likevel. I natt hadde jeg skikkelig krampe i den ene beinet flere ganger, og våknet av det. Slitsomt, men ganske vanlig å ha det sånn når man er gravid tror jeg... Desverre... Foresten hadde moren min veldig urolige bein da hun var gravid. For henne hjalp det å gå en liten tur (bare et kvarter eller sånn) på kvelden før hun skulle sove. Så det har jeg tenkt å teste ut om jeg begynner å slite med det også.
SpongeBob Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Jeg er trøtt som en strømpe, jeg, så det kan jeg nok ikke hjelpe deg med, men det som faktisk har hjulpet meg mot urolige bein er et par rålekre hudfarvede knestrømper. Jepp, støttestrømper på hele dagen, og de vemmelige maurene i beina om kvelden er historie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå