Gå til innhold

Dere som er oppe og tisser på natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det vondt når dere må tisse? Jeg våkner av at det gjør vondt i blæra fordi jeg må tisse.. Er jo sikkert fordi lillegutt driver og hopper på blæra..Også er magen så stein hard hele natta at jeg omtrent ikke kommer meg opp..

Har dere andre det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alltid, men ofte.. er verst de dagene jeg ikke våkner før i 5 tiden.. kjennes ut som om blæra skal sprekke

Skrevet

Ja når det har gått et par timer eller mer gjør det vondt og det tar også en evighet å få ut noe når man først har satt seg ned....

Skrevet

Det er et slit å komme seg opp av senga ja, iallefall hvis jeg har ligget på venstre side og må snu meg rundt i tillegg før jeg står opp... Steinhard mage og kjennes ut som om det sprenger...

Er heldigvis bare oppe en gang i løpet av natta stort sett.

Skrevet

jeg har det slik og jeg har urinveis infeksjon.. er oppe hundre ganger på ei natt, så ikke mye søvn da:p men hadde levert en urinprøve til legen så fort som fy for og få skjekket det opp.. ikke bra og gå med det for lenge når man er gravid på grunn av nyrene og for tidlig fødsel...

Skrevet

Jeg våkner av at magen er helt sprengt og steinhard....og etter at jeg har vært på do er den like hard og vond.

Har nå begynt å våkne av dette flere ganger om natta av dette, men føler ikke hver gang at jeg må på do.

Er dette kynner?

Skrevet

Jeg har ikke urinveisinfeksjon, men har smerter i magen allikevel.

Skrevet

Jeg våkner rundt halv fem hver dag og må tisse.. Jeg har ikke uvi, men har vondt når blæra er full.. spes hvis jeg ligger på ryggen eller høyre side.. På venstre side merker jeg ikke at det gjør vondt..

Skrevet

Jeg har det sånn, også føler jeg meg som Bambi når jeg vagler meg til do fordi jeg har ikke kontroll over beina med det samme jeg våkner, virker som de også sovner når jeg sover.

Skrevet

Ja hver natt, ca 3 - 4 ganger! Gjør kjempe vondt og sånn er det egentlig uansett når jeg må på do.

Skrevet

Dette er kynnere jenter!

Jeg er faktisk ikke sikker på om man må tisse fordi man har kynnere,eller om man har kynnere fordi man må tisse. Men jeg våkner også ca to ganger i løpet av natta og holder på å tisse på meg -må omtrent krabbe ut til do.he he he...

Men det er ikke farlig , det er bare kynnere!

Klem

Skrevet

Jeg er på do 2-3 ganger om natta. Gjør ikke vondt, men er så trengt at det ikke er bønn å sovne igjen .

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Det hender seg jeg er så tissetrengt at jeg har vondt når jeg våkner på natta ja, men det gjør ikke vondt når jeg tisser så da er det greit :)

Skrevet

åH jada, hver eneste natt har jeg det slik. Jeg er opp 3- 4 ganger løpet av natta og hver gang kjennes det ut som at blæra skal sprekke... Sliter med å komme meg opp, mye fordi magen er hard og babyen begynner å bli tung og bære på... bare det sliter mye på kroppen når man skal opp.

For meg er natta den værste tiden på døgnet... sover mye på dagtid i go'stolen min fordi jeg er oppe så mange ganger om natta + at jeg våkner bare for å snu meg og bare det er en prøvelse....

Skrevet

Magen min er steinhard hver gang jeg er våken i løpet av natta, og det er noen ganger hver natt... Ca 3-6... Derfor føles det som jeg har konstante kynnere hele natta. Har mye kynnere på dagtid også. Det eneste som hjelper på natta er å stå opp å tisse, selv om jeg ikke føler meg så sprengt. Har også lurt på om kynnerne om natta kommer fordi jeg vil tisse eller om jeg vil tisse pga kynnere...

Jeg lurer også på hva det er jeg våkner av. Kynnere, tissetrang eller at det er vondt uansett hvordan jeg ligger.

Skrevet

Godt det er flere som har det som meg;) Da kan jeg tenke på dere de 3-6 gangene jeg er oppe hver natt. Noen ganger er kynnerene så plagsomme at jeg kanskje bare dupper litt av innimellom dobesøkene. Jeg merker at det er bedre på natta når jeg klarer å ha et lavt tempo på dagen. Derfor halvt sykemeldt, og sover noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...