Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Mulig jeg hadde en sa i går. Går nå her helt uviten og fått beskjed om å vente å se hva som skjer. Hadde sterke magesmerter og blødninger i går. Avtok utover kvelden for så å bli borte. Nå har jeg bare mensensmerter og lysebrun utflod. Blødningene var ikke så kraftig at heg måtte bruke innlegg, men masse klart blod på papiret etter do besøk. Kom noen dråper i trusen et par ganger. Noen som har opplevd dette? Og hadde dere gravidsymptomer lenge etter en sa?? Syns det er fælt det her! ;( Gå rundt å ikke vite om det ikke er liv.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Huff, så trist. Jeg hadde nok en tidlig sa i begynnelsen av mars. hadde ikke knall positive tester. men sterke nok til at jeg var sikker på de var positive. Jeg hadde også gått noen dager der jeg var kvalm, spesielt etter å ha sove og spist mat. slik jeg var i mitt forje svangerskap pluss flere symptomer. Hvor lenge symptomene er i kroppen varierer vell fra person til person, og etter hvor langt man var kommet. Alle mine symptomer forsvant 2-3 dager etter at jeg begynte å blø. blødde 3-4 dager. ikke kraftige. men gikk ca 1 bind om dagen. Fikk mer skikkelig "mens" etter 38 dager som varte 5 dager. Noe som er vanlig når jeg har mens. . Jeg var ca 5 uker på vei.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Det er jo ikke sikkert du har mista. Er mange som blør litt i starten. Leste på babyverden om ei jordmos som hadde svart ei som blødde. å hun sa at det er ikke unormalt å blø frem til uke 14?? husker ikke helt. http://www.babyverden.no/Sporsmal-Svar/Jordmor-Monica/Blodning-mulig-spontanabort/ Kan lese litt her inne du kan jo dra på legekontoret å få målt hcg. mine graviditetstester ble negative ett par dager etter at jeg begynte å blø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå