Gå til innhold

ang ordinær ul...


★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Hvor langt var dere på vei når dere fikk timen i posten og hvilke uke kom dere til på ul?

 

over 3 uker siden gyn.snakket om denne henv.til ul men ikke fått noe i posten.....er jo så spent....13 fullgåtte uker idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. må ha glemt meg tror jeg....vet du når henv. ble sendt til sykehuset ditt?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sende ikke søknad om fødeplass før i dag, men siden jeg følges opp på sykehuset, så var det egentlig bare en formalitet hos meg tror jeg.

 

 

De andre gangene jeg har vært gravid ble det søkt om fødeplass første kontroll rundt uke 8, og fikk da time 4 uker etter tilsendt i posten. Og fikk da ultralyd uke 18-19 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått den enda, er jo lenge til ordinær UL likevel. Men det jeg lurer på er om det er jordmor eller lege som bestiller den. Skal ikke på kontroll til jordmor før midten av mai, er da i uke 15 . Har vært på førsteganskontroll hos legen men hun bestilte bare en tidlig UL til meg. Trur jeg bare tar det med ro og venter til jeg har vært hos jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos min fastlege i 7.uke og hun henviste meg der og da.

Jeg fikk brev i postkassen fra KK Haukeland med time da jeg var i uke 9.

Jeg skal på ul i min 19.uke, og kan nesten ikke vente. Er nå i uke 13 og er veeeldig spent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk timen i posten igår etter jeg hadde postet dette innlegget hehehe:)

 

så da er det ul på oss 7 juni..om 6 uker ca...13+1 idag...håper tiden flyyr!;) er vel 18+6 ca da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ventet voldsomt på brev om time etter eg hadde vært hos legen og skulle få tidlig UL i uke 12. Rastløs sjel som eg er (og i tillegg er no i uke 11), ringte eg Kvinneklinikken igår og spurte om eg var blitt tildelt time. Fikk då vite at eg har time torsdag 6.mai og senere på dagen fikk eg sannelig brevet i posten! :)

 

Kanskje jo mer man venter, jo treigere går posten! ;)

Så hvis du har ventet lenge, bare ring og spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...