Gå til innhold

E i uke 17 og jeg ha ikke skjennt noe liv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d vanelig ?? husker ik når jeg skjennte liv me førsteman ... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også er i uke 17 i dag:) Jeg har kjent litt liv de siste par ukene, men da har jeg kjent hardt etter:) Men i går kveld var det ganske så tydelig, syntes jeg kjente det med handa utenpå også. Så det er sikkert rett rundt hjørnet at du kjenner noe!

Skrevet

Ja, det er vanlig:)

Jeg er i uke 17 i dag, og kan vel egentlig ikke si at jeg har kjent noe. Kjente et par knips for ei uke siden, men har ikke kjent noe siden, så veit neimen ikke om det var den lille.. Men venter i spennening:D

Skrevet

Ingenting unormalt i å ikkje kjenne liv så tidleg. Mange kjenner ingenting før veke 20-21, særleg viss morkaka ligg på framveggen, eller ein er overvektig.

Skrevet

Helt normalt!! Med de to første kjente jeg vel ikke liv før i uke 19 eller noe. Nå trooor jeg at jeg har kjent noe, men er neimen ikke sikker :P

Har kjent det samme flere kvelder nå. Uansett er det ikke lenge til vi kjenner noe hver dag, hele gjengen :D

Jeg er forresten 16+0 i dag.

Skrevet

Jeg kjente ikke liv før rundt uke 19 med førstemann. Var på ord.ul. 2 dager før og fikk da vite at morkaka lå foran. Kan jo være det.

Du har nok ingenting å frykte:)

Skrevet

er i uke 23 nå med tvillinger og kjenner litt innvendig liv (tror jeg da, noe som romler nedi der).. men me foranliggende morkake så kjenner jeg det ikke på utsiden.. kjenner ikke tydelig spark heller.. men de lever jo for magen vokser som bare det.. så kanskje det kommer mer etthvert? har bekymra meg veldig, men har ikke klart å skille hva som er liv el ikke liv før rett rundt nå (kanskje bare meg som er uoppmerksom eller rar)..

men nå er det vel ikke lenge før en eventuell UL på deg, og det vil jo berolige en del..

Skrevet

lin76:

man kjenner ikke liv senere innvendig fordi man er overvektig! dette gjelder bare utvendig.

Hadde morkaka på fremre vegg og kjente liv da jeg var 20+5.

Skrevet

jeg hadde morkaka på fremre vegg i svangerskapet og kjente liv da jeg var 20+5. Da kjente jeg ordentlig spark.

Kjente liv på utsiden da jeg var rundt 25-26 uker på vei ca. Da kjente pappa'n det også.

Og det syntes utvendig da jeg var 28 uker ca...:-)

Ettervert blir det mer dytting og dunking, ikke så mye harde spark, Det opplevde iallefall jeg., bevegelsene varer lenger etterhvert også pga dyttingen:)

Skrevet

Gleder meg så veldig til å kjenne noe ordentlig! Er 19+6 men har morkaka foran så det kan vel ta litt mer tid. Men gleder meg så masse. Håper å kjenne noe snart der inne fra som jeg ikke er i tvil om. :-)

Skrevet

Jeg er også i uke 17 i dag,,,, og jeg kjenner heller ikke noe liv:(

Mener ganske bestemt at jeg merka noe tidligere forrige gang, men men,,,ganske vanlig sa jordmora til meg så jeg tar det rolig:)

Skrevet

Tusen takk for svar allesammen,,,;) Blir litt mer rolig nå:) skal på ul i uke 20, klarer nesten ikke og vente :)

Også satser jeg på at jeg skjenner noe om ikke så lenge :)

Skrevet

Flere som ble litt roligere her. Jeg er også i uke 17 har ikke morkaken forran, men har ikke kjent noen ting som jeg kan si kommer fra barnet i magen. Skal på ul neste torsdag og synes det er kjempelenge til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...