Gå til innhold

jippi.. endelig i uke 13:)


pittbull*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg endelig kommet i uke 13 og puster et lettelsens sukk for at det har gått bra så langt... :)

Jeg kan allerede kjenne livmoren når jeg trykker forsiktig på magen og det gjør meg også litt lettere til sins...

Samboeren min har også fått kjenne og han syns det var morro at han også endelig fikk føle på seg at det faktisk er noe som gror inni magen min,.. men jeg må være ærlig å si at han så litt skremt ut... hehe tror nok han syns det var litt rart også... men han har en stund og venne seg til tankten da.. enda 28 uker igjen å vente.. men tiden går fort og plutselig så er dagen der:)

 

noen andre som kan kjenne livmoren når de tar på magen sin?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 12+5 og kjenner i hvert fall ikke noe inni der :P

Men nå skal jeg innrømme at jeg ikke helt vet hva jeg skal kjenne siden dette er første gang for meg.

Har igrunn ikke sympomer på at jeg er gravid heller, bortsett fra ul i uke 8 og 12 og ett par graviditetstester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med uke 13, hjelper når man kommer så langt, slapper lit mer av :-)

 

Kjenner ikke livmoren min, men kjenner liv, så da slår jeg meg til ro med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også kommet meg i uke 13 idag. Det er utrolig lettelse, men venter med jubelen til torsdag, da jeg skal på UL :)

 

Kan kjenne noe hardt når jeg ligger, men det kjennes ikke hvis man ikke trykker i magen. Typen min er veldig forsiktig, han tør ikke helt å trykke i magen. Trur nok også at det er litt skummelt for han og at han begynner å innse hva som er i ferd å skje i magen min. Men som sagt så har han lang tid å forberede seg på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...