FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 28. april 2010 #26 Skrevet 28. april 2010 Her er det helt forj...lig:( I fjor sommer plukka jeg ca 20 snegler fra hagen hver kveld. Orket ikke tanken på å gå barbeint i gresset i min egen hage. Jeg er litt skeptisk til gift egentlig, men jeg begynner å innse at jeg liker sneglegift hakket bedre enn jeg liker snegler...
Gjest Skrevet 28. april 2010 #27 Skrevet 28. april 2010 Er på flyttefot om dagen, og denne meitemarken jeg så har nok lurt seg over gjerdet ettersom min kjære nye nabo har både kjøkkenhage og drivhus. Og så vidt meg bekjent trives den slags skapninger i slike vakre og frodige (kremt) omgivelser. Trodde man slapp slike usle småkryp i det øyeblikket man tok ting et steg videre i forholdet og attpåtil bosatte seg i Oslo, men der tok jeg visst grådig feil. Er i det minste kvitt irriterende humler som vekker meg i tid og utide på natterstid. Sånn ellers satte kaninungen jeg passer om dagen seg oppå meitemarken som så sitt snitt i å ture innom kaninens utebur, og den kom seg ikke ut av det hele uten å pådra seg varige skader, dessverre. Nå har den ligget på samme sted i to døgn, urørlig, og det tar jeg som et dårlig tegn. Tror jeg må ha begravelse, den har til og med fått navn. EYOLF. Vet du liker det sånn innerst inne når du får tenkt deg nøye om, sug lut. Just admit it.
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2010 #28 Skrevet 28. april 2010 Som meitemarknavn er det verdig og høyreist. Det er jeg enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå