Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal tro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann på nettet for to måneder siden, og vi hadde kjempefin kjemi og ble såå forelsket i hverandre og vi møttes forrige uke, og det var helt "perfekt".. Men jeg forventet at han skulle se litt mer glad ut osv, vet ikke men jeg føler at han kanskje ble litt skuffet over å møte meg. Jeg var ikke det over ham, men jeg spurte han og han sa at han virkelig ikke var det.. Han kysset meg hele tiden og vi hadde det helt fantastisk men likevel føle rjeg meg litt noia. Liker han meg virkelig så godt som han sier?

Vi skal møtes igjen om noen uker og da har han spurt om jeg vil være med i bryllup der han skal være forlover, og han prater masse om framtiden at vi må bo sammen osv...

Er alt dette bare "inne" i hodet mitt, hvorfor skulle han lyve om sånne ting? Vi er også sammen på facebook nå, der v har lastet opp bilde av oss to..

Jeg har vært singel lenge og kanskje bare synes det er rart å forholde seg til en mann igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere burde snakke litt mer sammen før dere planlegger fremtiden, synes jeg...

Men lykken kan så absolutt finnes ute på nettet, og det kan selvsagt være uvant å date igjen.

God kommunikasjon er et av de viktigste fundamentene i et velfungerende forhold, så dere må KOMMUNISERE.

Lykke til!

Skrevet

Høres ut som det er i hodet ditt. For hvorfor skulle han ellers orke å kysse på deg og invitere deg i bryllup hvis han ikke likte deg.

Ro deg litt ned så du ikke driver han bort med usikkerheten din.

Skrevet

ja jeg er usikker på meg selv , jeg jobber mye med det går til en personlig coach osv.

Jeg tok det opp med ham og han sa at han forstår det er fordi jeg er redd for å bli såret og at vi har blitt enige om å tenke positivt..

Skrevet

Eneste jeg synes er rart her er at dere ble forelsket over nett. Går det virkelig an uten å vite hvilken personlighet den på andre sida av skjermen har?

Men utenom det så synes jeg ikke det er noe rart her. En mann som ikke er interessert holder ikke kontakt og er heller ikke fysisk på den måten! Menn er faktisk ganske lette å lese. Du må bare vite at de må leses bokstavelig :-)) De driver ikke med mind-games slik som altfor mange jenter gjør (noe som mannfolk bare syns er tragisk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...