Gå til innhold

Hvor lenge har man vondt etter en spontanabort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp mistet, og har selvfølgelig veldig vondt. Har fått pinex forte av legen, men føler det kun tar toppene.

Men så er jeg maks uheldig og begge barna er syke. Eldste er det greit med, for hun er 7 så er ikke så mye arbeid med henne.

Barna har fått lett feber og er forkjølet. Minstemann på 1 år er veldig krevende. Har vært oppe med han i hele natt nesten og bært han rundt.

Fikk sovet 2 timer til sammen.

Mannen dro avgårde på jobb som vanlig. Jeg er helt ferdig nå kjenner jeg. Nå har jeg igjen bært rundt på minste, mens jeg samtidig har ordnet med mat og diverse til eldste.

La meg 6 og måtte opp igjen 7. Fikk sove en time på sofan i natt med gutten liggende på brystet mitt.

Jeg har ringt mannen min for å høre om han kunne komme hjem for jeg makter ikke stort mer. Men han verger seg veldig for å gå fra jobb. Har ringt han to ganger allerede og han har enda ikke valgt å komme hjem. Han sa kanskje han kunne komme etter 11.

Det som er at han skal på kurs etter jobb, og han kommer ikke hjem før 9 på kvelden. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut så lenge.

Sa til han at kurset skjønner jeg at han må på siden det er veldig viktig og kun holdes 1 gang i året, men så lenge han kunne komme hjem fra jobb nå å hjelpe meg og la meg få hvile før han drar på kurset så skulle jeg holde ut.

Nå har jeg store smerter i magen etter all bæringen og jeg blør ganske mye. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med innlegget mitt.

Men er det noen her som kan fortelle meg at det snart blir bedre? Hvor lenge hadde dere vondt etter en sa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke noen svare meg skikkelig?

Skrevet

Argh, kjenner jeg irriterer meg over de stygge kommentarene til folk her inne !

Jeg forelår at du ringer legen din å hører hva som er vanlig, er vel ganske individuellt fra person til person.

Jeg mistet muligens i går, var hos lege, og skal i dag til UL i dag, men har ikke vondt.

Skrevet

Hei

Høres ikke bra ut! Hvorfor kan ikke mannfolkene skjønne at det er brukt for dem hjemme hos familien også avogtil?? Han kan ta sykbarnepass og gå hjem. Sikkert ikke lett hvis han har en kravstor jobb og en sjef som er vanskelig..? Men du og dere burde komme først. Føler virkelig med deg.

Kan ikke svare på hvor lenge det kommer til å gjøre vondt. Jeg har kun erfaring med provosert abort og det gjorde vondt samme dagen og kanskje litt dagen etter. Ei god venninne av meg hadde en spontanabort og hadde vondt i over 1 uke etter. Det er nok forskjellig. Hvis du blør mye og har veldig vondt burde du ta en tlf til legen for å høre. Det er bedre å ta en tlf enn å gå hjemme og lure.

Har du noen andre som kan komme å hjelpe deg litt? Moren din? Svigemor eller annen familie?

Lykke til! Håper det ordner seg å du får noe hjelp til å komme deg igjennom. Dette er sikkert tungt både fysisk og psykisk.

God klem!

Skrevet

han er nestsjef, så han kan bestemme det selv. Men han sier han føler han svikter jobben hvis han må hjem. Men jeg føler han svikter meg og barna.

Vi bor ikke i samme by som noen av våre foreldre. Og de som er av familie har jeg allerede spurt. Min søster kommer klokken 5-6 og kunne være til min mann kommer hjem. Men er da så fryktelig lenge til.

jeg tror ikke jeg hadde hatt så vondt hvis jeg hadde sluppet all bæringen. men jeg får bare holde ut og håpe han tar til vett snart. Har ringt igjen å mast på han så håper han kommer. Han sa kanskje.

HI

Skrevet

Det blir bedre, men det tok vel oppimot en ukes tid, iallefall 4-5 dager før jeg kom meg og jeg hadde på den tiden kun meg selv å tenke på.

Håper du får hvilt deg litt i løpet av de nærmeste dagene, det hjelper en god del det også.

Ikke spør om mannen kan komme hjem, men krev det ;)

Ikke bare deg å tenke på her, men de syke ungene også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...