Gå til innhold

Merker ingen ting.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere her inne som ikke merker at dere er gravide? Jeg er nå 15 uker gravid med første barnet og merker ikke at jeg er gravid i det heletatt lenger..alle symptomene er borte og jeg har ikke begynnt å kjenne liv enda.Det er sikkert normalt,men det er litt skummelt også.

Jeg var jo å hørte på hjertelyden i uke 12,så jeg har jo hørt at det er noen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker også veldig lite. De fleste symptomer er borte, og magen er ikke stor. Men kjenner livmora helt nederst, spesielt hvis jeg ligger på ryggen. Jeg er også i uke 15. Har vært på UL og sett liv to ganger, så det er nok normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt! Jeg hadde det slik i forrige svangerskap, og man må jo bare nyte det! Mange nok som sliter med diverse plager. I dette svangerskapet er jeg bare veldig trøtt på kvelden. Er i uke 15 nå, og synes selv jeg har fått skikkelig mage. Men det sies jo at det er normalt å få mage tidligere med nummer 2, så må vel bare kose meg med den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse symptomer frem til omtrent uke 11, nå kjenner jeg lite til det, bortsett fra at jeg kan være litt trøtt. Jeg var på UL i uke 11, og alt var i den skjønneste orden, og jeg har ikke hatt noe vondt eller blødninger eller noe etter det (eller før det for den saks skyld). Jeg går derfor utifra at alt er bra, selv om jeg gleder meg veldig til jeg kjenner ordentlig liv der inne. Jeg synes at jeg noen ganger kjenner "noe", men det er så svakt at jeg absolutt ikke er sikker på at det er babyen. Godt å høre at det er andre som har det som meg. :) Dette går helt sikkert bra jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

Jeg var vannvittig kvalm tidlig i svangerskapet.. men i uke 9 gav det seg helt.. etter dette følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Noen dager var jeg veldig oppblåst og magen sto rett ut om kveldene, men da jeg sto opp var det som den var helt "tom". Dette bekymret meg litt og jeg var nesten overbevist før tidlig ul 12+5 at det ikke var noe der. men det var det. En liten krabat som suttet på tommelen og hikket.. så rart å ikke kjenne noe til det? og jeg leser i gravis boka uke for uke at nå nærmer knøttet seg 20 cm.. Blir helt fasinert av hele greia. jeg har en 20 cm "dings" i magen min som ikke var der før, og jeg kjenner det ikke?? Derfor gleder jeg meg til jeg er sikker på jeg kjenner liv.. håper det blir snart.. for nå har tankegangen meldt seg igjen.. Lever den? Hvorfor føler jeg meg ikke mer gravid?

 

Men i neste øyeblikk må jeg le av meg selv, for både humør og svimmelhet og mye annet tyder jo på at det virkelig er noe som skjer med kroppen min..

 

Klem fra meg 16+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt sånn jeg har det også, etter ule 12 merket jeg ikke mye til kvalmen eller noe. Har ømme bryster, og magen har begynt å ta form da:)

Synes det er helt utrolig at jeg har et lite levende vesen i magen som både turner og sparker, og foreløpig kan jeg ikke si jeg merker stort til det:)

Gleder meg virkelig til de første tydelige sparkene:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...