Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Dokumentaren på TV2 gjør meg enda mer prisgitt over min lille, friske jente! Gud, hvor heldig jeg er. Synes så synd i det foreldreparet som mistet sønnen sin, men ble overrasket over hvor lite de "reagerte". Men alle har sin måte å sørge på da.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Ja vet du hva!!! Aldri aldri aldri kritiser andres sorg!!! Det er så individuelt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Signerer 23:38. Aldri kritiser andres sorg!! Du har ikke peiling på hvordan de reagerte da kamraene ble skrudd av!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Hi her Er å være "overrasket" synonymt med å "kritisere"? Hvis dere leste litt videre på innlegget mitt, så sto det tydelig: " Men alle har sin måte å sørge på da."
Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Ja, jeg leste det slik at du reagerte på at de ikke sørget nok. Beklager om det var feil.
lina2000 Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Helt grusomt program. og jeg angrer at jeg såg det. Fødte selv en gutt i uke 24 som døde etter 16 min. Jeg fikk ikke en skikkelig reaksjon ffør morgenen etter. Akkurat som det ikke gikk opp for meg der å da. Tror ikke jeg er alene om det. Vært så heldig å fått 4 barn etter det og er så takknemlig. Men dette var tøfft å se. Trenger ikke legge meg jeg iallfall. Måtte bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Jeg så litt på programmet jeg også, og blei faktisk dårlig av å se det. Mine barn har vært alvrlig syke som nyfødte, så jeg kan ikke se sånt, for det er bare med på å trigge redselen min for å miste barna mine.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Jeg er glad for at jeg hoppet over tv 2. Tror jeg hadde blitt nervevrak hadde jeg sett programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå