snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Som en liten motvekt til mange innlegg om plager og vondter i 3. tri. prøver jeg å starte en tråd for oss som synes at svangerskapet har gått veeeeldig fint så langt. Jeg er i uke 32 og i kjempeform :-)
mamman til Fillip Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Er 34+1 i å ingen nevneverdige plager:D storkoser meg!
2010 Mammaen Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jepp, formen er veldig bra :-) Har ikke noen plager og energien er kjempebra! Sover også veldig godt, og er lykkelig utvitende førstegangs så er heller ikke redd for fødsel. Ellers er alle prøver (blodtrykk, urin osv) helt flotte! Har ikke så lenge igjen nå. Er 37+3 straks.
daimon Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 JA, jeg er i kjempeform med min stooore mage, alt vannet i kroppen, har 14 dager igjen til termin - bare koser meg, og ikke minst gleder meg, alt går fint, bare jeg slipper å hente ting på gulvet )
hulderpus Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Hei 9 dager til termin og er i stor-form. Merker at jeg er gravid m stor mage osv, men blodtrykk, prøver etc er topp og jeg er ute og koser meg i hagen hver dag. I dag skal jeg male hagemøblene! Mannen min har kjøpt løsemiddelmaske til meg, så nå er det bare å sette i gang...he he Lykke til jenter.
Brenda med 2 ute Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Ja, 2 dager til termin og jeg har det flott både medisinsk og psykisk. Slapper av og koser meg,så lenge jeg ikke blir stresset så er jeg på godt humør ;p Modningen har stoppet opp litt og har ikke så vondt lengre, spørs om det betyr at det er "ferdig modnet"? Skal på ullevål på tirsdag for vurdering om jeg ikke har født før den tid. Jenta kom en dag over termin så jeg skal vel ikke behøve vente for lenge tenker jeg =) Planen er at jeg skal bake litt idag
LittLykkelig Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 JA! Etter et langt svangerskap med all verdens plager så føler jeg meg plutselig i toppform! Tør nesten ikke si det høyt, er så redd det skal gå over.. Hehe. Kjøpte meg til og med treningsstrikk igår, fikk lyst til å begynne å trene! Og jeg er i uke 34.. Nyyter dagene nå mens det går så bra. Litt skremt da venninna mi sa "oi, jeg ble også plutselig i toppform, men da fødte jeg rett etterpå.." Oops..
MOsl Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Synes svangerskapet har gått over all forventning. Er nå 31 uker med tvillinger. Riktignok sleit jeg de 12 første ukene, men deretter har alt gått utrolig bra. Får også vanvittig mange flotte kommentarer for magen og at jeg ser så frisk ut, så har vel nesten aldri følt meg så fin noen gang Hormonene har også gjort underverker for huden min. Ingen nupper eller kviser og glatt som silke! Håper jeg vil ha disse hormonene i kroppen for alltid!
Pixie Power Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Jeg hadde noen plager i plage-tråden, hehe MEN jeg er fornøyd med ting også :-) Har f.eks liten mage, noe som gjør at den ikke er i veien, det meste går ganske lett sånn sett. Har ikke vann i kroppen ennå, og lagt på meg myyye mindre enn forrige gang. Kan trene og jobbe som instruktør fortsatt. Trener flere ganger i uken, og det er gull for formen! Har ikke dilla på masse usunt. Er ikke full av sinna-hormoner ;-) Er i uke 30 :-)
lykkelig72 Skrevet 27. april 2010 #10 Skrevet 27. april 2010 Jeg er også i uke 32 og syns det har gått over all forventning så langt (unntatt den første tiden da!). Jeg trener ikke like mye som før (fx pleier å jogge), men har gått mye på tur og på ski i vinter. Går også fortsatt på styrketreningstime på senter 1-2 dager i uka. Magen er heller ikke så stor som jeg trodde den skulle være nå (men jeg er 1.gangs, så hva vet vel jeg...). Driver og innstiller meg på at det kan bli tyngre nå den siste tiden. Merker jo at jeg er litt tyngre i kroppen, syns liksom det har skjedd noe de siste par ukene (også med magestørrelsen!) - men, som sagt, med null "vondter" og plager til nå, så syns jeg dette går fint :-) Termin 23.6. så mulig St.Hans-baby her også!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2010 Så bra at dere er i form jenter - håååååper det fortsetter sånn for oss alle sammen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå