Gå til innhold

Dere som får orgasme under samleiet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvordan dere gjør det? Finnes det noen gode tips? Jeg får det kun når han går ned på meg.

Og en ting til; en orgasme som man får når man har samleie, er den sterkere enn når bare kun klitoris blir stimulert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg er det omvendt. får sterkere orgasme ved klitorisstimulering.

er kun hvis jeg sitter oppå at det kan gå for meg kun ved penetrering, og det skjer ikke alltid. Pleier alltid ha med en vibrator så vi begge kommer hver gang :)

Skrevet

Man kan få både vaginal orgasme og klitoris orgasme, begge samtidig er selvfølgelig det beste ;-)

Mitt beste tips er å la han kose med deg før dere setter igang slik at du er godt på vei til et klimaks før dere starter. Stillinger varierer veldig fra person til person, men de mest anbefalte er deg i hundestilling eller deg oppå mannen. Da kommer han best til.

Skrevet

Jeg kommer best og mest når vi har oralsex. De er absolutt de sterkeste .

Vaginalt kommer jeg sammen med han,eller rett etter han.

Men ingenting slår de orgasmene jeg har fått vaginalt de to gangene jeg er blitt gravid.Fantastiske!

Eneste tipset jeg har er at du blir kjent med kroppen din.Når du strammer en muskel og det er godt- så gjør det igjen og igjen og igjen og igjen.Så plutselig en dag så kommer du.

Alt må læres.

Skrevet

Hmm, vet ikke om de er sterkere, men de er annerledes. Og ofte kommer jeg da med en stor sprut.

Men uansett er ikke dette noe som "skjer" helt av seg selv, det må øves. Jeg var så heldig å oppleve det allerede i tenårene, og da enten ved at kjæresten min også kjælte med meg med en finger samtidig, eller ved at han, i stedet for å støte inn og ut, roterte rundt og rundt. da opplevde jeg at hele bekkenpartiet var i kontakt med klitoris og området rundt gjennom hele samleiet, og da kunne jeg komme så det suste.

De seinere kjærestene mine kunne ikke det eller gjorde det ikke, så da fikk jeg bruk for mine egne muskler, og det er egentlig der det butter også nå. Jeg må lliksom anstrenge meg litt, klemme godt rundt lemmet hans gjennom hele samleiet. Helst sittende på ham. Men det er verd det, for jeg kommer hver eneste gang... og det gjør jeg IKKE når han slikker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...