Gå til innhold

Noen andre med frukt dilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her går d en halv vannmelon i slengen og 4-5 epler hver dag samt litt banan..

litt druer og annen frukt og bær går også ned..

er vell kanskje ikke annbefalt pga alt frukt sukkeret men det er jo ikk det værste å ha dilla på heller?

hva har dere dilla på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har fått totalt dilla på vannmelon, druer og appelsiner ;D

Skrevet

Jepp, masse frukt og en stor posjon salat hver dag!

Skrevet

Varierer fort disse dillene. Rundt påske var det Solo, så ble iskaffe tingen.Nå er det druer! Vanvittig godt!

Skrevet

Kiwi, melon, epler og pærer i lange baner! :)

Skrevet

Jeg bare må ha vannmelon =) Kunne sikkert spist en hel melon på det værste hehe.

Skrevet

Har dilla på epler, cherrytomater, røde druer, paprika, jordbær, pluss litt til :)

Hadde dilla på agurk heilt til eg tok agurk overdose... No er det berre ekkelt..

Skrevet

Bringebær og jordbær! HELT dilla!

Skrevet

Jordbaer, agurk, paprika og paerer er mine diller i den kategorien :) Jeg har til og med planlagt at jeg maa faa med meg agurk til sykehuset saa jeg kan spise det under foedselen :P

Skrevet

epler,bananer,pærer,agurk å blåbær....må ha d hver dag eller så tilter jeg jo :) hehe

Skrevet

Denne kan jeg slenge meg på :=)

Har totalt vannmelom dilla . spiser en halv i slengen..

Magen blir helt stappa!

Spiser også mye jordbær, druer og epler.

Lager er gigantisk fruktfat hver kveld!

(i tillegg har jeg sjokolade dilla:) nam nam!

Skrevet

Bananer er virkelig tingen for tia :D Spiser også en del epler, yoghurt og iskaffe. Yammi!!!!

Skrevet

Frukt minst 2 ganger + svær fruktsalat til kvelds her i gården. Og som regel stor salat til lunsj:-)

Trøster meg med at dette ikke er det verste å fyse på. Men må legge til at jeg gjerne putter i (for mye) nøtter i fruktsalaten, men det er jo så godt- og kompenserer med mager kesam....

Skrevet

Jeg har fullstendig dilla på oliven, både svarte og grønne. Uten om det har det gått i pærer, og da har det blir 2-3 i slengen gitt:-)

Skrevet

nå for tiden går det i kålrot og røde epler :)

Før var det bananer,appelsiner,mandariner og grønne epler...

Skrevet

Gullerøtter, sukkererter, grønne SURE epler, kiwi, vannmelon, honningmelon, druer... - u name it, ill eat it;) frukt/rå grønnsaker er jo så goodt!

Skrevet

Epler er det helt store, både å spise og drikke ordentlig eplejuice (koster borti 60 kr for en flaske, så blir jo litt dyrt i lengden...). Ellers bananer, druer, kiwi og all anen frukt. Lager meg fruktskål med deilig yoghurt eller kesam og med valnøtter på toppen. Mmmmmm.... supergodt!

Selv om jeg spiser mye frukt så er jeg ikke såå ekstrem som jeg var forrige gang jeg var gravid. Da bare MÅTTE jeg ha frukt! Skulle på butikken etter jobb for å handle middag, og kom hjem med to fulle bæreposer med frukt i stedet. Kjæresten min lurte på om jeg hadde tørna helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...