Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Her har vi noe reima, mexx. Har noen jakker og gensre i mexx 399 kr ordinert. Fikk det til 175 kr da gikk det ann synes jeg. Ellers ikke noe særlig. Synes rett å slett det er dyrt og ungene vokser så fort ut av de. Hva med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Det er vanskelig å få tak i ferdig merkede klær, så jeg merker de selv.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Står det ferdige merkede klær noen plass her?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Nei, styrer unna dyre merker. Finner tilsvarende bra varer til bedre pris. Syns det er tull å kjøpe dyre klær til noen som ikke rekker å slite ut klærne og det finns vavrer som er like bra. Ungene mine er like tørre og varme når det er vinter eller vått som de som velter seg rundt i Reima eller Trolldresser. Men når det gjelder sko er jeg mere nøye. Kjøper feks ikke sko til barna på økonomi sko (men til meg selv går det greit)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Jeg er glad i merker som Lego, Facts, Mexx, Reima. Men har ikke allverdens god økonomi for tiden, så jeg handler mest på salg eller i butikken jeg tidligere jobbet i(får gjerne litt avslag da :-))
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Bare noen som kødder med overdreven orddeling:-) Jeg kjøper Reima og Reflex på salg, eller er det vanlige klær som gjelder. Kjøper en del på SparKjøp, KappAhl, Cubus, Lindex.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Jeg liker danske merker, har en god del tøy fra katvig + noe fra ej sikke lei, småfolk og lignende merker. Har kjøpt noe katvig til full pris, men handler stort sett ikke slike dyre klær til full pris. Fikk faktisk ny heldrakt fra katvig i posten i dag, bestilt fra tyskland.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Hva mener du egentlig med merkeklær? Alle klær har jo et merke (eller en 'label' som de kaller det), såfremt de ikke er hjemmesydd. Jeg kjøper endel danske barneklær til barna: Katvig, Shuster og haugaard, Ejsikkelej, IdaT, Småfolk, Name it, og handler også endel på Lindex. Men synes de har kjedelige barneklær på H&M. Mener du at merkeklær er dyre klær? Dyrere enn H&M eller dyrere enn Zara, Noa Noa? Barna har også dresser fra Reima, men i år hadde de Kappahl. Er Reima merkeklær fordi det er dyrt? Selv mener jeg at 'merkeklær' er klær hvor man betaler for et synlig merke (som f. eks. Lacoste), og dette synes jeg er unødvendig. men betaler gjerne litt for klær jeg syns er søte, tøffe og annerledes.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Jeg liker klær uten så mye stæsj, feks alt mulig av superheros på. Skal man ha gutteklær er de ofte overstrødd med superman etc. Jeg kjøper derfor mye oshkosh og ralph lauren som er god kvalitet og klassiske nøytrale klær. Jeg liker ikke at det er så synlig merke på klærne, og unngår lacoste, burberry etc. Vi kjøper alt av klær i usa, pga mannen er derfra. Jeg betaler da feks 100 kr for en bukse hos ralph lauren.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 Her i huset er det lett blanding, både til barna og oss voksne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå