Gå til innhold

Bekymret på grunn av lite bevegelse, hode ha festet seg seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis har babyen vært veldig livlig nesten døgnet rundt, spesiellt nede i magen på høyre side. Men i løpet av helgen har aktiviteten minsket drastisk og i tillegge er jeg blitt ekstra hoven i underlivet. Kjennes nesten ut som alt der nede har blitt dobbelt så stort! XD

Kan det være at hode har festet seg og at det er presset av hodet som har gjort meg håven....? Jeg kjenner spark og bobbler nå og da, bare ikke like mye som før.... kjenner jeg blir litt nervøs, men jeg er 31 uker på vei så det er vel meningen at den skal snu seg cirka nå...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt på føden jeg:) Så får du sjekket det opp og slipper å bekymre deg:)

Jeg var en tur på fredagen, og alt vare bare fint, og jeg sov så godt etterpå:)

Gjest Ayreon
Skrevet

Jeg husker å gå fra daglig vilter krabat som turnet døgnet rundt, til nesten å bare kjenne hikking i 3 dager - ble veldig redd og oppsøkte sykehuset to ganger samme helg! Men alt så bra ut for de, og senere kom bevegelsene igjen :) Jeg tror nesten alle opplever dette rundt denne tiden, når barnet snur seg eller når hodet begynner å feste seg. Men det betyr ikke at du ikke skal sjekke det opp!! Når man kjenner betydelig mindre liv, kan man prøve å drikke litt kaldt/søtt og dytte på magen for å se om du får respons, men føler du fortsatt at noe er galt, bør du dra ned for en sjekk uansett! Det går helt sikkert bra, men for din egen skyld, så slipper du også å bekymre deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...