fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hadde ikke trodd det skulle gå så fort, og at jeg skulle få 2 unger på 2 år, men det ser sånn ut om alt går bra nå da:) Jeg husker selvsagt ikke når jeg hadde mensen sist, men tror befruktningen skjedde rundt 7. april og det vil si termin på nyttårsaften. Bra timing!! hehe Idag tok graviditeten fullstendig kontroll over meg. Har hatt 2 lurer i dag, og fortsatt like trøtt og slapp. Ganske tungt når man har en baby å ta vare på i tillegg, men det går seg til. Sist fikk jeg energien tilbake i uke 14-15, så håper det gjør det denne gangen også Rart å skulle tilbake til BAM igjen, men det blir veldig koselig! Lykke til videre alle sammen
Stilars Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 samme her ! har en liten gutt på 8 mnd.og positiv test i går, så ca termin samtidig Håper du får energien tilbake så fort som mulig!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Så koselig da! gratulerer. Da blir vel å se en del til hverandre her inne fremover da Lykke til videre med svangerskapet:)
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Samme her også, testet positivt for 1 uke si Har ein liten gutt som blir 8 mnd i bejunnelsen på mai, å har nå termin me ett lite nurk til i bejunnelsen på desember. Var på ultralyd idag å di sa 9 uker. Spennene, blir sikker nok å henge fingrene i framover ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå