Gå til innhold

Jeg vil tipse dere om en god rødvin! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barista heter den!

Et pluss er at flaska er skikkelig lekker! :)

Flere som har noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ikke rette stedet å tipse om vin her om det ikke er alkoholfritt da ;) savner vin jeg!!!!! gleder meg til han er ute og jeg kan kose meg med litt vin igjen!

Skrevet

Øh... Man kan vel drikke vin selv om man er her inne?

Skrevet

CampoVijeo er min fav. Spansk, rioja. Får den å i grand reserva for en 50lapp mer.

Skrevet

Anonymsiden er for både barn i magen og din baby så vi som ikke er gravide kan drikke vin.

Jeg kan tipse om Coto de Imaz.

Skrevet

Nok en bim som ikke vet at anonymforumet er felles med dib?

Skrevet

Nei, her inne må du ikke finne på å være om du noen gang har drukket vin, eller om du noen gang har tenkt å gjøre det. Da kommer du definitivt ikke til himmelen, og barna dine blir tatt av barnevernet. Du blir anmeldt, og de finner deg, fordi tanta til Beate kjenner en moderator.

Skål!

Skrevet

Hehe. Blir av og til litt forviklinger med dette fellesforumet. :)

Sitter her å koser meg med rødvin nå, har nettopp misten (igjen) da er litt god vin en god trøst alt i alt.

Skrevet

Skål for deg, 20:47. Skål for det som var og skål for det som kommer:)

Klem:)

Skrevet

Takk for klemmen. :) Den trengtes. :)

Gjest Tale30
Skrevet

Åh, Coto de Imaz er en av mine favoritter også. Storfavoritten er Amarone. Har bare kjøpt den rimeligste varianten enda, den koster 240,-

Skrevet

Enig, Tale. Passet huset til søsteren min for et par år siden, og fikk den gode idèen at jeg skulle låne en flaske vin av henne (uten å spørre hvilken som var lur å ta). "Hmm, Amarone er god". Da jeg skulle kjøpe tilbake fikk jeg fnatt. En altfor dyr torsdagskveldvin! Men en ren nytelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...