Gå til innhold

hvordan var graviditeten og gravidmagen 2. gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du fortere synlig mage? Ble magen større enn første gang? Hvordan gikk det med strekkmerker 2. gang i forhold til første gang?

Hvordan var første svangerskap i forhold til 2, og hvilket kjønn fikk du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke fortere synlig mage. Tvert i mot..

Kom i uke 12 med førstemann og ikke før 18-19 med andremann.

Magen ble ikke større, lå under på SF mål hele svangerskapet, og gjorde eller spiste ikke anderledes enn med førstemann. Lå akkurat på og litt over skalaen med nr. 1.

Fikk ingen strekkmerker denne gangen heller.

Syntes rett og slett svangerskap nummer 2 var mye mer behagelig enn nr 2. La på meg 10 kilo mot 22 med førstemann, fikk 5 dager før mot 17 dager over. fikk ikke noe vann i kroppen.

Fikk gutt begge gangene. 16 mnd imellom de!

Skrevet

Fikk fortere synlig mage ja, mine nærmeste så det da jeg var 8 uker på vei. Selv merket jeg magen allerede da jeg var 6 uker på vei. Tror magen jevnet seg litt ut etterhvert, men er nok litt større denne gangen. Har ikke fått flere strekkmerker denne gangen.

Dette svangerskapet er MYE tyngre enn det første, bekkenet holder på å ta livet av meg. Er også mer hormonell enn forrige gang. Gleder meg til jeg er ferdig om 10 uker!

Skrevet

takk jenter! fler som vil svare?

Skrevet

Kan ikke si så mye enda, er bare ca 10 uker på vei. Men magen er kommet uten tvil. Var veldig oppblåst i begynnelsen, men den ordentlige magen kom ca ved 8 uker. Egentlig litt sjokkert over det. Fikk iallefall ikke mage så tidlig med første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...