Gå til innhold

6+2, og har hatt kraftige magesmerter og blødninger i hele dag!;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor sa det ikke var noe å gjøre. Jeg må bare gå å vente å se om det utvikler seg. Om blødningene blir kraftigere... Hvorfor ble jeg ikke sendt på ul?? Er i dårlig form og har ligget på sofaen å sovet i hele dag. Kjempe vondt i hodet og trøtt og sliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, leit å høre. Tøft både fysisk og psykisk. Regner med at de ikke sendte deg på UL fordi det er uansett ingenting de kan gjøre om det er en sa...men det hadde vært til stor hjelp for deg og få vite hva som skjer! noe av det verste er jo å ikke vite...krysser fingrene for deg! Er du i samme form i morgen, så si at dette er så stor psykisk belastning for deg og at det vil hjelpe på med en UL som kan fortelle deg hva som egentlig skjer. Ei god jordmor forstår det, men hun har nok retningslinjer på å sende så få som mulig til haste -UL... LYKKE TIL!

Skrevet

Uff, dette hørte ikke bra ut. Skjønner godt at du er veldig bekymret og redd... Jeg er selv 6+0. Reiste til legen igår da jeg hadde kraftige smerter området rundt eggestokken på venstre side. Legen var redd for svangerskap utenfor livmoren og ville hastesende meg på ultralyd. Men etter en avlagt urinprøve fant hun ut at jeg hadde en kraftig urinveisinfeksjon, noe jeg ikke hadde merket. Vi ble jo veldig glade begge to, at det bare kunne være noe så enkelt;-) Jeg fikk pencilin og dro hjem. Idag våkner jeg med blødninger og blir selvfølgelig veldig redd for at smerten jeg kjenner kan være en pågående abort... Men det har avtatt litt nå og jeg roer meg litt mer ned. Det føltes ut som det var veldig store blødninger med en gang, men tror det kan være lett å bli veldig fort skremt av lite. Jeg blir iallefall det. Jeg ringte også ett par venniner som har vært igjennom blødninger og abort. Hun ene hadde lødd i en uke, men alt var bra fordet og hun har nå en velskapt sønn:-) Hun andre sa at abort merker man. Det fosser litt og er klumpete. Så jeg krysser fingrene for at det går bra med deg. Kjenner følelsen sååå godt, og den er ikke god. Lykketil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...