1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 jeg skal bli strippa på termindagen min, hvis ikke knøttet har komt før, har dette fungert på dere?og i tilfelle hvor lang tid etter dere ble strippa kom babyen?i en scala fra 1-10 (hvor 10 er det vondeste) hvor vondt syntes dere det gjorde?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hei Jeg blei strippa av jm på helsestasjon par dager før termin, hjalp ingenting ikke en eneste kynner!! på skala 1-10 var det 1 Meeeen, når jeg var på sykehuset med rier, blei jeg strippa igjen, pga lite fremgang ved 4 cm. DA SNAKKER VI EN SOLEKLAR 10'er liksom Men det hjelp heller ikke på åpning, og endte med drypp men, ikke bli lei deg, alle er forskjellige )
Candygirl_ Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 hei.. jeg ble strippa med førstemann, dagen før termin. hadde da 3cm åpning. og legen sa da at han nesten kunne garantere meg at jeg hadde født innen 24 timer. det hadde han helt rett i. det gikk en 5-6 timer så kom riene for fullt. kjente det begynte å murre litt bare en liten stund etterpå. det gjorde veldig vondt, men tok ikke mange sekundene, så jeg hadde gjerne gjort det igjen om det var nødvendig!! masse lykke til
bondeknøl Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Jeg ble strippa ei uke etter termin, ble satt igang dagen etter. Jeg syns ikke det var vondt, ikke for at det hjalp stort heller, 0,5-1 cm åning på ett døgn kanskje
JuniAnkerHansen Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg ble strippet på sykehuset med førstemann ca 1,5 døgn etter at vannet hadde gått uten at jeg fikk rier. Det var for å være ærlig helt forjævlig vondt, jeg trodde jeg skulle besvime eller kaste opp... Ikke fikk jeg rier av det heller, og måtte settes igang med drypp. Denne gangen kommer jeg til å nekte å bli strippet, da jeg syntes det var så grusomt vondt sist.
IVFlykke?? Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Var desperat men allikavel va smerter godt over 10!!!!! Helt grusom. Men jeg gjorde det 2 ganger. Ingen effekt.
kleppe71 Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Jeg ble strippet 13 dager på overtid. Må si at det var ikke noe behagelig, men ikke så ille at du må gå å kvi deg. Jeg synes ikke det var så forferdelig ille. Ble stippet klokken 1200 en torsdag formiddag. Kjente ikke noenting resten av dagen. Men våknet derimot klokken 0245 med de riene. Da var det i full gang og klokken 0730 var gullet ute. Så på meg fungerte det helt perfekt. Lykke til.
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 27. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2010 okey,takk for svar:) jeg håper det hjelper på meg,men time will show:) begynner å få vondt så mange andre plasser at jeg vil i allefall prøve å få han ut fortest mulig:)
maria isabell Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 ubehagelig vondt... en må ikke blir strippet med mindre en er moden nok... det fungerte,ungen kom en uke før termin og 2 dager etter stripping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå