Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Har i noen dager nå hatt hodepine hver dag, selvom jeg ikke stresser.. Tenker på en del ting for tiden... Har de to siste dagene ært litt kvalm om morgenen, ( er ikke gravid, har mensen )og har hatt "flimringer" for øynene av og til... Hjernesvulst??
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Ikke stresser????? Du høres ut som en stressa og hysterisk person, spør du meg.. Kom deg til legen da, vel. Er tusen andre ting det kan være. SLAPP AV!!!!! Det ordner seg nok. Tenker du alltid det verste først, du??
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Neida, det høres ut som vitaminmangel, evt jernmangel :-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Neida, er helt sikkert ikke hjernesvulst. Ta deg en tur til legen. Er mange andre mer vanlige grunner til at vi mennesker sliter med hodepine. Lite søvn, lite jern i kroppen, dårlig kosthold, for lite veske, stress, stiv nakke, ryggplager osv. Er som regel mye verre hodepine hvis det er hjernesvulst. Ei venninne av meg fikk påvist hjernesvulst etter hun plutselig fikk mange anfall som kunne minne om epelepsi.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Veldig mange som kan oppleve hodepine, kvalme, flimring for øynene under mensen Selv om det ikke har hendt før, så kan det godt plutselig skje. Jeg blir kvalm om morgenene, får hodepine o.l. hvis jeg er stresset. Sliter med angst og første tegn var faktisk kvalme og oppkast og hodepine. Stress er såklart det som "tvinger" frem symptomene igjen. Men ta deg en tur til legen om du er bekymret. Med masse å tenke på, så hjelper det ikke at en tenker på sånne ting i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Du, det er sikkert allergi! Det kan man få i voksen alder, og er ikke farlig, men plagsomt. Ville sjekket hos legen jeg. Husk uansett å drikke masse vann!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå