Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Etter babyen kom sist i februar er det alltid 2 små sorte fluebeist her hjemme. Tror det er melkelukten som tiltrekker dem. Jeg vasker huset altså!!!!! Det blir aldri ferre fluer uansett hvor mange jeg dreper. Gode råd, noen?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Aldri la melkerester og matrester like i sluken i vasken og slike ting. Ikke la åpne flasker stå på bordene for lenge,, Lag ett glass med saft, og hell zalo oppi, la det stå en stund der de er.. Dette samler alle fluene, så dør de...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Kan også være fra planter, og da har jeg hørt tips om fyrstikker med svovelen nedi jorda!
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Bland saft (veldig søt), et par dråper eddik og en dråpe zalo i et glass og la det stå over natta. Jeg lover, i morra tidlig ligger fluene på bunnen av glasset. Jeg hadde et kjempeproblem i fjor sommer, men dette funket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå